صبح امروز در تالار مؤسسه حکمت و فلسفه ایران صورت گرفت؛

آئین تودیع و معارفه مدیر موسسه حکمت فلسفه ایران

صبح امروز در تالار مؤسسه حکمت و فلسفه ایران باحضور وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری، مسئولان و‌ فیلسوفان ازجمله جانشین بسیج اساتید کشور مراسم تودیع و معارفه مدیر موسسه حکمت فلسفه ایران برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۴۷۴۳
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج ، آئین تودیع حجت‌الاسلام دکتر عبدالحسین خسروپناه و‌معارفه دکتر محمود ذکیانی؛ رؤسای پیشین و جدید مؤسسه حکمت و فلسفه ایران امروز صبح برگزار شد.

حجت‌الاسلام دکتر عبدالحسین خسروپناه مدیر پیشین موسسه حکمت و فلسفه ایران در این مراسم گفت، مهم‌ترین هدف موسسه حکمت بسط گفتمان آزاداندیشی و بسط فضای گفتمان فلسفه و حکمت است که در طول مدیریت تلاش شد در این مسیر گام‌های موثری برداشته شود.

محمود ذکیانی مدیر جدید موسسه حکمت و فلسفه ایران با اشاره به ظرفیت بالای این موسسه گفت استادان و اعضای هیئت علمی عضو موسسه دارای ظرفیت بسیار بالایی هستند که می شود در زمینه علمی و پژوهشی با همکاری آن‌ها گام‌های موثری برداشته شود.

در این جلسه همچنین حجت الاسلام مصطفی محقق داماد از تلاش‌های دکتر اعوانی و دکتر خسروپناه به عنوان مدیران پیشین موسسه حکمت و فلسفه ایران تقدیر کرد و از وزیر علوم و تحقیقات درخواست کرد نگاه ویژه‌ای به موسسه داشته باشد.

در این برنامه ازسوی سازمان بسیج اساتید کشور، از زحمات و تلاش‌های علمی و پژوهشی حجت‌الاسلام دکتر خسروپناه توسط دکتر محمدرضا ابن‌الدین با اهداء لوح سپاس و هدیه معنوی تقدیر شد.

ارسال نظرات