سومین جلسه کارگروه قرآنی خواهران بسیج طلاب جامعه زنان کشور در محل سازمان بسیج جامعه زنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۴۷۴۱
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سومین جلسه کارگروه قرآنی خواهران بسیج طلاب جامعه زنان کشور عصر امروز در محل سازمان بسیج جامعه زنان برگزار شد.

در ابتدای این محفل هم اندیشی قرآنی سرکار خانم اصلانی رییس سازمان بسیج جامعه زنان کشور با اشاره به اهمیت تکریم چهلمین سال انقلاب اسلامی و پتانسیل موجود بسیج خواهران پرداخت و گفت: ما آمادگی عملیاتی کردن طرح های قرآنی بر مبنای بسیج طلاب خواهر را در سراسر کشور داریم.

در ادامه محفل حجت الاسلام داراب کلایی ضمن آسیب شناسی شرایط موجود ابراز کرد: در تولید محتوای قرآنی و انقلابی اصل استفاده از هنر در جهت دهی این محتوا بسیار موثر است و می تواند خروجی های مجازی این محتوا بسیار مفید اثر واقع شود.

کاظمی مقدم مدیر حوزه علمیه کریمه اهل بیت(ع) در پایان توجه به منویات مقام معظم رهبری و رهنمودهای معظم له را چاره ی راه خاطرنشان کرد و گفت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری نباید برداشت های قرآنی بر اساس سطحی نگری های موجود باشد و بایستی تدبر در قرآن توأم با دقت در بطن های مختلف آن صورت پذیرد و مهم است که در تمامی شؤون منویات معظم له سر لوحه ی امور قرارگیرد و دغدغه ی عملیاتی کردن آن را در این کارگروه قرآنی شاهد باشیم.

شایان ذکر است در این کارگروه هم اندیشی قرآنی که در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار شد اساتید حوزه و دانشگاه و طلاب نخبه حوزه علمیه خواهران حضور داشتند.

ارسال نظرات