پاریاو در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی و خدماتی که در سطح شهرستان انجام گرفت گفت : هدف اعلام این دستاوردها، گزارش عملکرد اشخاص نیست و این موفقیتها متعلق به نظام است، متعلق به انقلاب است.
کد خبر: ۹۱۰۴۶۹۷
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، صبح امروز سومین جلسه ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر شهرستان سوادکوه شمالی با حضور اعضاء و پاریاو معاون فرماندار شهرستان برگزار گردید.

درابتدای این جلسه که فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی نیز حضور داشت پاریاو معاون فرماندار ضمن خیر مقدم به حاضرین، ایام شهادت بیبی دوعالم حضرت فاطمه (س) را تسلیت گفت و هدف از تشکیل جلسه را هماهنگی برای تنظیم جدول اجرای برنامه های دهه مبارک فجر سال ۹۷ و هماهنگی برای برگزاری راهپیمایی بزرگ 22 بهمن در چهلمین سال پیروزی انقلاب بیان کرد.

وی در مورد ایام پیشرو، که سالروز چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران است را دستاوردی دانست که به کوری چشم همه دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب و علیرغم توطئه هایشان الحمدالله با زحمات طاقت فرسای همه علاقمندان به نظام و انقلاب از جمله سربازان گمنام امام زمان، حافظان حرم و وطن با سکانداری امام راحل عظیم الشأن و رهبر معظم انقلاب در حال عبور از مرز چهل سالگی است.

وی افزود: که الحمدالله دشمنان بارها تیرشان به سنگ خورد و 40 سال ما را در تحریم و جنگ و با ایجاد رعب و وحشت تهدید کردند درحالی که این نهال انقلاب40 ساله شد و اکنون درخت تنومندی را می بینیم که به ثمر نشسته و علیرغم همه کمبودها، نارسائیها و مشکلات تحمیلی دشمنان زنده و پویا در مسائل متنابهی پیشرفت و تعالی نظام را شاهدیم. خدماتی را که دولت مردان مسئولین در ادوار مختلف انجام دادند و متعلق به نظام و ملت است و مانند آفتابی تابان پیش چشممان میدرخشد.

معاون فرماندار در خصو ص دستاوردهای انقلاب بیان کرد : تکلیف همه ما مسئولین براین است در آستانه چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دستاوردهای 40 ساله نظام را منعکس کنیم و تلاش کنیم تا عملکرد نظام را درجامعه بسط پیدا بکند.

وی در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی و خدماتی که در سطح شهرستان انجام گرفت گفت : هدف اعلام این دستاوردها، گزارش عملکرد اشخاص نیست و این موفقیتها متعلق به نظام است، متعلق به انقلاب است.

پاریاو ادامه داد: رونق و آبادی که از ابتدای پیروزی انقلاب تا بحال اتفاق افتاده در حوزه زیر ساختها از جمله : راه ها، آب، برق، تلفن، گاز و نعمتایی که درسطح شهرستان ما حتی کشور (ملی، فراملی) دستاوردهابسیار بزرگی بوده است. برای دیده دشمنان هم این موفقیتها خیره کننده بوده است. ضمن اینکه در سطح شهرستان سوادکوه شمالی نیز اتفاقات بزرگی افتاد در هر صورت شهرستان ما با نصب علامک گاز جزء شهرستانهای پاک درحوزه سوخت هستیم برای اینکه صددرصد روستاهای ما از نعمت گاز برخوردار هستند و از بزرگترین شهرک صنعتی از نظر وسعت برخوردار هستیم. سدهای که در شهرستان ما ایجاد شد راه هایی که درسطح شهرستان احداث شد راه سازی آسفالت روستاها و محور اصلی اتفاق افتاد واقعا نسبت به گذشته ما اینقدر پیشرفت و تعالی داشته ایم که ثمره خون هزاران شهید، ایثارگران، آزاده به دست آمد و لازم است واقعاً خوب به مردم معرفی نمائیم و اگر خوب معرف ننمائیم در حق انقلاب و نظام و خون شهدا اجحاف کرده ایم.
در پایان جلسه تصمیماتی جهت هر چه بهتر برگزار شدن برنامه های دهه مبارک فجر اتخاذ گرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها