نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در اجلاسیه نیروهای مسلح که صبح امروز (دوشنبه) در تبریز برگزار شد، ابراز داشت: ان‌شاءالله با کمک خدا، دشمن نمی‌تواند فکر تجاوز به ایران را داشته باشد.
کد خبر: ۹۱۰۴۶۹۱
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹

دشمن توان فکر تجاوز به ایران را ندارد/  رهبر انقلاب کاشف شهید حسن باقری بودند

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم افزود: ارتش در حوزه اقتصاد، بین‌الملل و نظامی نقش مهمی در کشور ایفا می‌کند که همه اینها با تدابیر مقام معظم رهبری اتفاق افتاده است.
وی ادامه داد: دشمن با توجه به آمادگی نیروهای مسلح ایران، توان مقابله نظامی با ایران را ندارد، اما اگر تهدیدی متوجه ما بشمد، تهدید «دریامحور» خواهد بود و ممکن است دشمن از طریق دریا کار خود را انجام بدهد. البته ان‌شاءالله با کمک خدا، دشمن نمی‌تواند فکر تجاوز به ایران را داشته باشد.
حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به برگزاری اجلاسیه شهید حسن باقری توسط سپاه عاشورا، خاطرنشان کرد: شهید باقری به قدری فرد بافکر و طراحی بود که سردار سرلشگر سلیمانی، فرمانده سپاه قدس درباره او می‌گوید: «حسن مثل یک رهبر بود، تعبیرم این است که او بهشتی جنگ بود؛ یعنی نقشی که بهشتی برای انقلاب، نظام و امام راحل داشت، حسن همان نقش را برای جنگ و جبهه داشت. نظر همه فرماندهان دوران جنگ این است که اگر حسن زنده می‌‌ماند، تاثیر زیادی در آینده جنگ ایران و عراق داشت. او پرورش دهنده همه ما بود»
حجت‌الاسلام آل‌هاشم ادامه داد: مقام معظم رهبری شهید باقری را کشف کردند. در آن مقطع شهید باقری خبرنگار بود و حضرت آقا به عنوان یک استعداد برتر، او را کشف و به مسئولان اطلاعاتی معرفی می‌کند. حسن باقری در تسخیر لانه جاسوسی هم نقش کلیدی و فراموش نشدنی داشت. افتخار می‌کنیم که او به‌عنوان یکی از شهیدان این انقلاب، استان و نظام است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها