با حضور هنرمندانی از کشورهای اسلامی و جبهه مقاومت؛

کنگره سراسری فرهنگ و هنر سپاه در تبریز برگزار می شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی از برگزاری کنگره سراسری فرهنگ و هنر سپاه در تبریز با حضور پاسداران فعال در عرصه فرهنگی هنری و هنرمندان جبهه مقاومت خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۴۶۸۲
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی فر گفت: این کنگره به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی از دهم تا دوازدهم بهمن در بخش های هنرهای تجسمی، نمایشی، شعر و ادب و همایش فرهنگ یاران مداح برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این کنگره را بزرگداشت چهل سالگی انقلاب، نمایش توانمندی فرهنگی هنری سپاه، رونماییی از ظرفیت فرهنگی هنری سپاه و هم افزایی شاعران و مداحان عنوان کرد.

حجت الاسلام کاملی فر اضافه کرد: در طی این کنگره هفتمین جشنواره فرهنگی هنری سپاه در عرصه هنرهای تجسمی و نمایشی، هفتمین کنگره شعر و هشتمین همایش فرهنگ یاران مداح برگزار می شود که برنامه پایانی آن نیز ترکیبی از این کنگره ها و تجلیل از برگزیدگان عرصه های مختلف فرهنگی هنری آن خواهد بود.

وی آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره را یکهزار و 301اثر اعلام و بیان کرد: از این تعداد 45 اثر انتخاب شده که طی مدت برگزاری این کنگره در بخش های مختص به خود ارائه می شوند.

حجت الاسلام کاملی فر همچنین از حضور هنرمندانی از کشورهای اسلامی همچون لبنان، افغانستان، پاکستان و ... نزدیک به 30 نفر خبر داد.

کنگره سراسری فرهنگ و هنر سپاه در بخش های مختلف در پارک موزه دفاع مقدس تبریز دهم و یازدهم بهمن برگزار می شود که اختتامیه آن نیز دوازهم بهمن در سالن اجتماعات مصلی اعظم امام خمینی(ره) تبریز برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها