خبرهای داغ:
حجت الاسلام معبودی ابراز کرد: برخی توطئه گران امروز می خواهند دستاورد های نظام را ناچیز نشان دهند، اصحاب رسانه پاسداران حریم انقلاب در این جنگ هستند.
کد خبر: ۹۱۰۴۶۸۰
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سیزدهمین همایش اصحاب رسانه و روابط عمومی های استان قزوین با حضور سردار شریف معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت الاسلام معبودی نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج)، سرهنگ والدی معاون اجرایی سپاه استان و جمعی از اصحاب رسانه و روابط عمونی های دستگاههای استان در سالن جلسات جهاد کشاورزی استان برگزار شد.

حجت الاسلام معبودی بیان کرد:این انقلاب قاعده ظالمانه دشمنان را مبنی بر اینکه دنیا باید سلطه پذیر باشد یا سلطه گر را به هم ریخت اما دشمنان در مسیر انقلاب، موانع زیادی ایجاد کردند که یقینا در همه این توطئه ها، ملت ما سربلند بوده اند.

وی گفت:امروز دشمنان در دو عرصه تلاش می کنند، عرصه اقتصادی که شامل تحریمها می باشد و عرصه جنگ روانی که شما رسانه ها پاسدار این جبهه هستید.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) اظهار کرد:امروز توطئه گران در برخی از مواضع روی کار امده اند و با تمام قدرت در زمینه جنگ روانی برای نابودی دستاوردها ی انقلاب تلاش می کنند.

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد:ابزار این جنگ، اصحاب رسانه هستند و هر اندازه نیروهای رسانه ها در این مسیر فعال باشند پیروز خواهیم شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) افزود:در آستانه انقلاب باید تمام تلاش های انقلاب را تبیین کنیم که این وظیفه برعهده رسانه است که هر یک از شما به یک بعد از ابعاد انقلاب بپردازید تا این جنگ روانی را برای دشمن به ناکامی بکشانیم و جشن چهل سالگی انقلاب را با شکوه به سرانجام برسانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها