فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران:
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران در اجلاسیه نیروهای مسلح کنگره سراسری شهید «حسن باقری»، ضمن تسلیت ایام فاطمیه، اظهار داشت: کنگره‌ها، یادواره‌ها و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رمز بقای انقلاب است، اگر ما امروز در عرصه‌های ملی شاهد جایگاه رفیع ایران هستیم، این به برکت خون شهیدان حاصل شده است.
کد خبر: ۹۱۰۴۶۷۸
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امیرسرتیپ دوم امیر حاجیلو  افزود: انتقال ارزش‌های ایثار شجاعت و شهامت یک راه ماندگار در مقابله با دشمنانی است که در صحنه برخورد سخت شکست خورده‌اند. البته تاریخ تکرار می‌شود. در جنگ صفین هم یاران معاویه وقتی در میدان از یاران علی (ع) شکست خوردند، ماهیت جنگ را تغییر دادند. الان هم دشمن قسم خورده ما با رویکرد جنگ روانی وارد صحنه شده است.

وی ادامه داد: در این جنگ اعتقادات و ارزش‌های انقلاب مورد هجمه سنگینی قرار گرفته و کار دشمن بسیار پر حجم شده است. در این راه هم فاصله انداختن بین مردم و فرهنگ‌شان و هویت زدایی جزو اهداف دشمنان است.

امیر حاجیلو با اشاره به برگزاری رزمایش اخیر ارتش جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: خوشحالم بلافاصله بعد از رزمایش ارتش که نمایش صلابت و اقتدار نیروی زمینی ایران در منطقه نصرآباد اصفهان بود فرصت صحبت کردن یافته‌ام.

وییادآور شد: ما این رزمایش را مبتنی بر یک طرح دقیق عملیاتی انجام دادیم و نشان دادیم که ادامه دهنده راه شهیدان و گوش به فرمان ولایت و مقام معظم رهبری هستیم. این رزمایش حتی مورد تحسین نمایندگان مقام معظم رهبری هم قرار گرفت. خدا را شکر این کار را انجام دادیم و باعث نمایش صلابت ایران شدیم، تا جایی که دشمنان ما در فاصله ۱۳۰۰ کیلومتری به حالت آماده‌باش درآمدند.

ارسال نظرات