یادواره شهدای روحانی استان بوشهر ۱۰ بهمن برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان بوشهر با اشاره به برگزاری یادواره شهدای روحانی استان بوشهر در ۱۰ بهمن امسال، گفت: آیت‌الله صدیقی امام جمعه موقت تهران سخنران ویژه یادواره شهدای روحانی استان بوشهر است.
کد خبر: ۹۱۰۴۶۵۴
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام حمیدرضا جعفری‌زاده ظهر امروز در نشست  با اصحاب رسانه در بوشهر از برگزاری یادواره شهدای روحانی استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: روحانیون در 40 سال پیروزی انقلاب اسلامی تقش مهمی داشتند چرا که در جبهه حق علیه باطل در دو سنگر جنگ نرم و جنگ سخت، هم زمان مشغول نبرد بودند.

وی تصریح کرد: روحانیون و طلاب در گروه‌های رزمی و نظامی و هم در فعالیت‌های تبلیغاتی رسالت خود را انجام می‌دادند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان بوشهر به شهدای روحانی کشور پرداخت و خاطرنشان کرد: درصد جمعیت شهدای روحانی به نسبت تعداد شهدا و تعداد روحانیون 10 برابر دیگر اقشار، شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

جعفری‌زاده با بیان اینکه 30 شهید و 20 جانباز روحانی در استان بوشهر است گفت: از این تعداد شهدای روحانی استان بوشهر 4 نفر آنان از شهدای ترور هستند.

دبیر یادواره شهدای روحانی استان بوشهر با اشاره به اینکه یادواره شهدای روحانی استان بوشهر 10 بهمن برگزار می‌شود گفت: یادواره شهدای روحانی استان بوشهر با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، خانواده شهدا، جانبازان و رزمندگان پنجشنبه 10 بهمن در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان بوشهر آیت‌الله صدیقی امام جمعه موقت تهران را مهمان و سخنران ویژه یادواره شهدای روحانی استان بوشهر دانست و افزود: در یادواره شهدای روحانی استان بوشهر حجت‌الاسلام عباس درسنگ مداح و مدیحه‌سرایی می‌کند.

جعفری‌زاده با بیان اینکه 120 عکس نوشته از شهدای روحانی استان بوشهر تولید شده است تصریح کرد: این عکس نوشته‌ها در قالب سه محتوای معرفی نامه شهید، قسمتی از وصیّت نامه شهید و قسمت برجسته‌ای از زندگینامه شهید با عنوان «آیا می‌دانید» تهیه شده که به تناوب تا روز برگزاری یادواره در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود.

وی بیان کرد: در حاشیه محل برگزاری یادواره شهدای روحانی استان بوشهر، نمایشگاه آثار این شهدا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات