خبرهای داغ:
مدیر کل کمیته امداد استان کرمان خبر داد:

احداث ۵۲۰ نیروگاه خورشیدی در منازل مددجویان کمیته امداد استان کرمان تا پایان سال

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان از احداث نیروگاه‌های خورشیدی ۵ کیلوواتی در منازل مددجویان کمیته امداد سخن به میان آورد و اظهار کرد: تا کنون ۲۰۰ واحد از نیروگاه‌های خورشیدی ۵ کیلو واتی منازل مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) وارد مدار شده و تا اسفندماه سال‌جاری ۵۲۰ نیروگاه جدید دیگر که توسط خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد نصب می شودند، وارد مدار خواهند شد.
کد خبر: ۹۱۰۴۶۲۲
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸
احداث ۵۲۰ نیروگاه خورشیدی در منازل مددجویان کمیته امداد استان کرمان تا پایان سال 
 

به گزارش سرویس خبری بسیج علمی از کرمان، "یحیی صادقی" صبح امروز در چهلمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان گفت: در استان کرمان 102 هزار و 500 خانوار تحت پوشش کمیته امداد هستند که بانوان سرپرست 65 درصد این جمعیت هستند

وی از احداث نیروگاه‌های خورشیدی 5 کیلووات در منازل مددجویان کمیته امداد سخن به میان آورد و اظهار کرد: تا کنون 200 واحد از نیروگاه‌های خورشیدی 5 کیلو وات وارد مدار شده و تا اسفندماه سال‌جاری 520 نیروگاه جدید دیگر که توسط خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد، وارد مدار خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان با تبیین وضعیت معیشتی و درآمدی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان کرمان و تاثیر راه‌اندازی این نیروگاه‌های خورشیدی در ارتقای سطح اقتصادی این خانوارها بیان کرد: هدف گذاری ما احداث 2 هزار نیروگاه 5 کیلوواتی در سطح استان است.

وی تصریح کرد: میانگین درآمد خانوارها از این نیروگاه‌ها حدود 800 هزار تومان است که بخشی از آن به عنوان قسط از آنها کم و مابقی آن به خانوارها پرداخت می‌شود.

صادقی از خرید تضمینی برق تولیدی خانواده‌های کمیته امداد توسط دولت به مدت 20 سال خبر داد و بیان کرد: این طرح بهترین طرح اقتصادی برای خانواده‌های ناتوان می‌باشد گفتنی است که اقساط وام راه‌اندازی این نیروگاه‌ها ظرف سه سال تسویه می‌شود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار