مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان قم از عضویت ۲ هزار و ۷۰۰ پیشکسوت نیروهای مسلح استان در این سازمان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۴۶۰۶
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳

به گزارش سرویس بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت خبرگزاری بسیج، " پیشکسوت بسیجی سید مهدی رضویان  در دیدار آیت‌الله سعیدی با جمعی از پیشکسوتان بسیجی استان قم که در شبستان حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد اظهار داشت: جمع حاضر از پیشکسوتانی است که ۳۰ سال در رده‌های مختلف نیروهای مسلح کشور اعم از سپاه، ارتش، بسیج، نیروی انتظامی و وزارت دفاع در خدمت جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند.

وی پاسداری از دستاوردهای انقلاب را ازجمله فعالیت پیشکسوتان برشمرد و افزود: نیروهای مسلح کشور بعد از پایان فعالیت خود با پیوستن به بسیج ده‌ها میلیونی، در جبهه دیگری به پاسداری از انقلاب و آرمان‌های آن فعال هستند.

مسئول بسیج پیشکسوتان استان قم ادامه داد: توسعه ارزش‌ها و انتقال تجربیات گوناگون مدیریتی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، آموزشی ،فرهنگی و ... از دیگر اقدامات بسیجیان پیشکسوت بعد از پایان طول عمر مسئولیتی آن‌هاست.

وی با تأکید بر اینکه سازمان بسیج پیشکسوتان استان قم از سال ۸۹ راه‌اندازی و سازمان‌دهی شده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر این قشر بسیج در استان قم ۲۷۰۰ نفر از پیشکسوتان نیروهای مسلح، جانبازان ۷۰ درصد و ایثارگران بالای ۳۶ ماه سابقه حضور در جبهه را ساماندهی کرده است.

رضویان برپایی هر سه ماه یک‌بار مجمع بسیج پیشکسوتان استان را مدنظر قرار داد و گفت: اقدامات فرهنگی، مشاوره‌های دفاعی برای مجموعه فرماندهان در حلقه‌های صالحین نیز برای رده‌های مختلف بسیج به‌صورت هفتگی برگزار می‌شود.

ارسال نظرات