خبرهای داغ:
اردوی زیارتی-فرهنگی تعدادی از دانش آموزان دبیرستان شبانه روزی دهخدای شهرستان فریدن از مبداء شهر داران به مقصد مناطق عملیاتی جنوب کشور برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۰۴۵۹۶
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فریدن- در این برنامه که به همت بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه فریدن و مدیریت اداره آموزش و پرورش این شهرستان در قالب برنامه زیارتی-فرهنگی برگزار شد، تعداد بالغ بر پنجاه نفر از دانش آموزان دبیرستان پسرانه دهخدای شهر داران از محل همین مدرسه با هدف تجدید عهد و پیمان با شهدا و ارزشها و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی به مقصد مناطق عملیاتی جنوب کشور حرکت نمودند.

یکی از اهداف برگزاری این اردو، اجرای یک برنامه زیارتی- فرهنگی و معنوی بود که به حول و قوه الهی و عنایت شهدا، پس از حضور و استقرار در آن مناطق با اجرای برنامه هایی چون روایتگری، قرائت ادعیه و مرثیه سرایی و بازدید از آن محل ها با محوریت دفاع مقدس و شهدا محقق می گردد.

گفتنی است این دانش آموزان قبل از حرکت جهت سازماندهی و توجیه در محل نمازخانه این مدرسه گرد هم امدند و از سخنان برادر علایی-مدیریت آموزش و پرورش شهرستان فریدن- و همچنین عباس اصلانی-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فریدن- با موضوع اهمیت معنوی این سفر بهره بردند.

ارسال نظرات