خبرهای داغ:
مسئول کانون بسیج ورزشکاران شاهرود با بیان اینکه بسیج محدودیت ندارد گفت: اخلاق در ورزش سبب ماندگاری قهرمانان ورزشی می‌شود و این مهم در فرهنگ انقلاب اسلامی نهادینه است.
کد خبر: ۹۱۰۴۵۹۴
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳
بسیج محدودیت ندارد/اخلاق باعث ماندگاری قهرمانان ورزشی استمحمد ناظمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی با بیان اینکه قریب به هفت سال است در بسیج ورزشکاران شهرستان فعالیت دارند و خادم آن‌ها هستم اظهار کرد: در رشته‌های مختلف ورزشی از فوتبال تا ورزش‌های رزمی و پرورش اندام کار کرده ام و عناوین شهرستانی و استانی در رشته فوتبال و فوتسال دارم.
وی با اشاره به موضوع اخلاق در ورزش گفت: اگر از یک ورزشکار بپرسید قهرمان گذشته رشته‌ها را نام ببرد شاید نتواند نام ببرد، اما از یک قهرمان بپرسید پوریای، ولی کیست می‌تواند این شخصبت را نمایان کند و این همان اهمیت اخلاق در ورزش را نشان می‌دهد و آنچه می‌ماند اخلاق در ورزش است و باعث ماندگاری قهرمانان می‌شود.
ناظمی با اشاره به ورزش بسیج خاطر نشان کرد: بسیج ورزشکاران نقش موثر، مفید و باعث هم افزایی با هیئت‌های ورزشی و اداره ورزش و سایر دستگاه‌های متولی امر ورزش است و اگر کمک‌های بسیج و سپاه نبود شاید ورزش ما عقب‌تر ازاین جایگاه‌ها که امروز هست می‌بود.
وی با اشاره به ارائه خدمات بسیج در شهرستان بیان کرد:خدمات بسیج از و تا ندارد و گسترده است و هر جا صحبت از پیشرفت و آبادانی است نقش بسیج پررنگ و اثرگذاراست و محدود پذیر نخواهد بود.
ناظمی در پایان با بیان اینکه ورزشکاران الگویشان مولا علی (ع) در عرصه فردی و اجتماعی است تاکید کرد: چو ایران نباشد تن من مباد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها