صبح امروز طی آئینی ۱۳۸ نفر از دانش آموزان پسر مدارس شهرهای آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در قالب ۳ اتوبوس  با استقبال جمعی از مسئولین و اولیای دانش آموزان ، عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.
کد خبر: ۹۱۰۴۵۸۲
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستانه اشرفیه، صبح امروز طی آئینی ۱۳۸ نفر از دانش آموزان پسر مدارس شهرهای آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در قالب ۳ اتوبوس  با استقبال جمعی از مسئولین و اولیای دانش آموزان ، عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.
 فرمانده سپاه پاسداران  انقلاب اسلامی آستانه اشرفیه در گفت وگو با خبرنگار ما  گفت:  اعزام راهیان نور ،  جلوه زیبایی از فرهنگ قدر دانی ملت ایران  از دلاورمردانی است که برای اعتلای کشور زحمت کشیدند و جانشان را برای انقلاب ، اسلام و دفاع از میهن خویش  ایثار کردند

سرهنگ حسن حبیبی  با بیان اینکه اعزام راهیان نور یکی از رویدادهای بزرگ فرهنگی  تاثیر گذار در کشور است اظهارکرد : این رویکرد فرهنگی  با اهداف تجدید خاطرات ۸سال دفاع مقدس ،زنده نگه داشن یاد وخاطره شهدا،تجلیل از مقام شامخ شهیدان و ایثارگران انجام می گیرد.

این استاد دانشگاه  رشادت ، ایستادگی وشجاعت  دیروز رزمندگان اسلام و ملت سلحشور ایران را سرلوحه و رمز  امنیت کشور  دانست و افزود : آشنا نمودن نسل جوان با رزمندگان ۸سال دفاع مقدس ،فلسفه جهاد وایثار،درس گرفتن از روحیه خودباوری ، مسئولیت پذیری و پیروی از ولایت فقیه ، انتقال روحیه ایثار و شهامت ،روحیه خوداتکایی بویژه  در نسل جوان از دیگر اهداف مهم راهیان نور دانش آموزی است.

حبیبی در ادامه گفت: پنجمین مرحله از راهیان نور دانش آموزی   به استعداد۱۳۸نفر از دانش آموزان از شهرهای آستانه اشرفیه وبندرکیاشهر  صبح امروز  پس از عبور از دروازه قرآن ، به جنوب کشور اعزام  شدند و طی ۴روز از مناطق عملیاتی ویادمان های شهدای شلمچه ،اروند رود،دهلاویه ، دوکوهه  و… بازدید خواهند کرد.

اعزام ۱۳۸ دانش آموز آستانه و کیاشهر به مناطق عملیاتی جنوب کشور+تصاویراعزام ۱۳۸ دانش آموز آستانه و کیاشهر به مناطق عملیاتی جنوب کشور+تصاویر

انتهای پیام

ارسال نظرات