در راستای حمایت از کالا و تولید ملی و در قالب طرح ملی"ایران یار" دانش آموزان مدارس ابتدایی فضیلت یک و فروغ اندیشه استان قم از صنایع شیر ژال بازدید کردند .
کد خبر: ۹۱۰۴۵۲۳
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

به گزارش سرویس  بسیج کارگری خبرگزاری بسیج، استان قم ، با همت بسیج کارگری استان و هماهنگی های به عمل آمده با مدیریت محترم صنایع شیر ژال  تعداد 80 نفر از دانش آموزان مدارس ابتدایی پسرانه فضیلت یک و فروغ اندیشه در دو گروه40 نفره از این شرکت بازدید به عمل آوردند .

 همچنین ضمن بازدید دانش آموزان ، مدیریت محترم کارخانه از نحوه و چگونگی فراوری محصولات این شرکت از ابتدای چرخه دریافت شیر و آزمایشات صورت گرفته بر روی شیرهای دریافتی به منظور اینکه فاقد آنتی بیوتیک باشند ، تا تولید محصولات نهایی مانند ماست های کم چرب و پرچرب ، دوغ های یک نفره و خانواده و دیگرمحصولات تولیدی توضیحات کاملی را بیان نمودنند .

مدیریت صنایع شیر ژاله در پایان افزودنند  ، امروز شما دانش آموزان ، آینده سازان صنعت این کشور خواهید بود ورشد و شکوفایی ایران اسلامی در دستان شما خواهد بود .

طرح ملی" ایران یار" در راستای حمایت از تولید و کالای ایرانی در کشور در حال اجرا میباشد ، این طرح شامل سه مرحله بوده که  در مرحله نخست دانش آموزان از خطوط توليد کارخانه ها بازديد مي کنند ، در مرحله دوم کارفرمايان با حضور در مدارس به تشريح فعاليت هاي توليدي خود مي پردازند و در مرحله سوم مسابقه فرهنگی هنری از جمله: روزنامه دیواری، عکس و عکس نوشته، نقاشی،کاریکاتور و متن ادبی (داستان، شعر ، دلنوشته )و...  بین دانش آموزان ایران اسلامی  در مقاطع مختلف برگزار می شود.در هر استان به 40 نفر از دانش آموزان برگزیده در مسابقات جوایز داده  و تقدیر به عمل می آید .

عکسها : 
ارسال نظرات