خبرهای داغ:

برگزاری رزمایش تاکتیکی مقابله با اغتشاشات و ناآرامی های اجتماعی در باغملک

با حضور پر شور بسیجیان رزمایش تاکتیکی مقابله با اغتشاشات و ناآرامی های اجتماعی در محل عمومی رزمایش شهرستان باغملک برگزار شد
کد خبر: ۹۱۰۴۵۱۰
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۷

 در این رزمایش نیروهای بسیجی شهرستان باغملک ماموریت داشتند طی 2 روز تمرینات تاکتیکی مقابله با اغتشاشات و ناآرامی های اجتماعی را به منظور ارتقاء سطح آمادگی رزم یگانی اجرا نمایند

سرگرد پاسدار سید اسلام موسوی فرمانده سپاه باغملک اظهار داشت: این رزمایش در روزهای 4و5بهمن در شهرک صنعتی محل عمومی رزمایش برگزار شد که در روز نخست رزمایش برنامه عملیات استقرار نیروها، کلاس‌های جنگ نرم، دفاع شخصی، آشنایی با تجهیزات، ایست و بازرسی، آموزش تئوری و عملی مبارزه با اغتشاشات در روز اجرا شد.

 

وی برگزاری نماز جماعت، نشست حلقه‌های صالحین و همچنین اجرای رزم شبانه به همراه انفجارات را در شب از دیگر برنامه‌های روز نخست رزمایش حماسه عاشورایی عنوان کرد.

 

فرمانده سپاه باغملک اضافه کرد: در روز دوم با حضور مسئولان شهرستان، مرحله اصلی رزمایش یعنی مقابله با اغتششات به اجرا درآمد.

 

سرگرد موسوی بیان کرد: رزمایش مقابله با اغتششات توسط گردان بیت المقدس امنیتی قرارگاه فرعی امام علی(ع) و با حضور نیروهای یگان امداد فرماندهی انتظامی باغملک برگزار شد در پایان رزمایش عملیات ضد استقرار اجرا شد

این فرمانده در ادامه اجرای رزمایش تک جبهه‌ای را یکی از نقاط قوت رزمایش الی بیت المقدس عنوان کرد و گفت: برخی از نیروهای شرکت کننده که در سرمای شدید شب را در چادر به سر بردند ضمن مراجعه به ما می‌گفتند که الان ذره‌ای از دشواری‌های دوران جنگ را چشیدیم و متوجه شدیم که رزمندگان ما برای دفاع از کشور چه سختی‌هایی را به جان خریدند.

 

فرمانده سپاه شهرستان باغملک با آموزنده دانستن رزمایش الی بیت المقدس اضافه کرد: این رزمایش تمرینی برای نشان دادن آمادگی نسل جدید در مقابل تمام تهدیدات دشمنان خارجی و کسانی که نظم و امنیت داخلی را برهم میزنند بود.

 

وی با بیان اینکه هم اکنون هجمه‌های زیادی بر ضد نظام اسلامی اعمال می شود، خاطر نشان کرد: بسیجیان در جنگ نرم به مقابله با دشمنان می‌پردازند ولی نباید از توان رزمی خود غافل شویم؛ برگزاری چنین رزمایش‌هایی به همه این پیام را می‌دهد که جوانان ما همزمان با مقابله با جنگ نرم در صحنه هستند و بالابردن توان نظامی را فراموش نکرده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها