خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی خبر داد

بهره‌برداری از 1000 واحد مسکونی به مناسبت دهه فجر در آذربایجان‌غربی

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی گفت: دهه فجر امسال هزار واحد مسکونی بهسازی و مقاوم‌سازی شده به مناسب دهه فجر در آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۱۰۴۴۷۰
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۷

 

محمود بدلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  بسیج در ارومیه، با اشاره به برنامه‌های اداره کل بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی در دهه فجر امسال اظهار کرد: امسال در سطح استان یک هزار واحد مسکونی در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر به بهره‌برداری می‌رسند که اعتباری بالغ بر ۸۲۰ میلیارد ریال برای بهسازی و مقاوم‌سازی این واحدها هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه با بهره‌برداری از این واحدها، تعداد واحدهای روستایی مقاوم‌سازی و بهسازی شده در سطح استان به ۷۶ هزار و ۸۰۰ واحد می‌رسد، عنوان کرد: علاوه بر این برای بهسازی و مقاوم‌سازی سایر واحدهای کم‌دوام و بی‌دوام روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت استان، برنامه ویژه‌ای در نظر گرفته شده است که به زودی این اقدامات نیز عملیاتی خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی با بیان اینکه امسال همچنین برای یک هزار واحد روستایی در سطح استان سند اعطا می‌شود، افزود: یکی دیگر از برنامه‌های مهم بنیاد مسکن اجرای طرح هادی است که در این راستا در دهه فجر سال جاری ۹ طرح هادی با اعتبار ۷.۴۳ میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام

ارسال نظرات