فرمانده تیپ ۱۱۰ نیرو مخصوص سلمان فارسی گفت: ملت ایران در ۲۲ بهمن امسال حماسه‌ای جدید خلق می‌کند.
کد خبر: ۹۱۰۴۴۵۶
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار رمضان ابراهیمی آتانی، فرمانده تیپ 110 نیرو مخصوص سلمان فارسی نیروی زمینی سپاه، در چهارمین یادواره 31 شهید روستای ارباب شهرستان زابل، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا،گفت: شهدا معلم ایثار، استکبارستیزی، ولایت مداری و عزتمندی کشور بودند. امروز مسئولین راهی ندارند، جز اینکه با تاسی به شهدا از  بحران‌ها عبور کنند و باید بدانند امید به بیگانه در قالب طرح‌ها و دستورات آنها ما را به جایی نخواهد رساند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: شهدا برای زنده نگه داشتن اسلام، ایثار کردند و ما نیز باید راه شهدا را ادامه دهیم. برخود واجب می‌دانیم همیشه و هر لحظه این نعمت امنیت را مرهون خون شهدا بدانیم؛ زیرا اگر این ایثار و فداکاری نبود این آسایش امروز هم معنا نداشت.

فرمانده تیپ 110 سلمان فارسی ادامه داد: رزمندگان اسلام وقتی فرمان حضرت امام را شنیدند با جان و دل لبیک گفتند و به نبرد حق علیه باطل شتافتند، باید بپذیریم که دشمنان ما همه مانند هم هستند. از آغاز انقلاب تاکنون همواره به دنبال دشمنی با مردم و انقلاب اسلامی بودند و ما عهدشکنی‌های متعدد را از آنها دیده‌ایم.

وی اظهار داشت: شهدا، عزت کشور را می خواستند. اگر مسئولین می‌خواهند در راه شهدا قدم بگذارند باید با نگاه به توان داخلی و اعتماد به مردم به وعده‌های خارجی دل نبندند و با پیروی از فرامین رهبر انقلاب سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را پیاده کنند. 

سردار آتانی تاکید کرد: یادواره شهدا، باید به ما بیاموزد که همانند شهدا، گوش به فرمان ولایت باشیم و همانند آنها زندگی کنیم. ملت ایران شهیدان زنده‌ای هستند که تمام افتخارات کشور متعلق به آنها است، زیرا از ابتدای انقلاب گوش به فرمان ولایت بودند و امسال نیز حماسه‌ای جدید در 22 بهمن خلق خواهند کرد.

ارسال نظرات