حضور ناگهانی یکی از جلیقه‌زردهای فرانسه با تصویر قاسم سلیمانی به قاب گزارش زنده خبرنگار صداوسیما بازتاب‌هایی فراوانی را به همراه داشت.
کد خبر: ۹۱۰۴۴۵۲
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حمیدرضا تاجی: شنبه شب، شهسوار حسینی خبرنگار اعزامی صداوسیما به پاریس در حال گزارش دادن از یازدهمین شنبه سیاه فرانسه بود که اتفاق جالبی افتاد.

 

در حالی که گزارش خبرنگار صداوسیما از میدان جمهوری به صورت زنده از اخبار ساعت ۲۱ شبکه اول سیما پخش  می‌شد، یکی از معترضان به سیاست‌های امانوئل مکرون(موسوم به «جلیقه زردها» ) وارد قاب تصویر تلویزیون شد و عکس سردار سلیمانی را به دوربین نشان داد و از صحنه خارج شد.

 

این اتفاق جالب، از صبح امروز در رسانه‌های کشور  بازتاب فراوانی داشت و این کلیپ کوتاه درشبکه‌های اجتماعی در حال دست به دست شدن است. 

از سوی دیگر برخی‌ها این صحنه را ساختگی عنوان کردند اما برای اطلاع بیشتر از جزئیات این ماجرا به سراغ شهسوار حسینی، خبرنگار خبرگزاری صداوسیما در فرانسه رفتیم و با او در این باره گفت‌وگو کردیم.

حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس درباره این اتفاق می‌گوید: در حالی که صدای شلیک گلوله و بالاگرفتن درگیری‌ها به گوش می‌رسید در حال ارتباط دادن با اخبار ساعت ۲۱ بودم که گویا یکی از جلیقه زردها وارد کادر شد. هنگام ورود این فرد به کادر اصلاً متوجه این اتفاق نشدم و پس از پایان ارتباط، تصویربردارمان این موضوع را به اطلاعم رساند و سپس در شبکه‌های اجتماعی آن را دیدم و بسیار متعجب شدم».

 از او درباره اینکه آیا در طول این مدتی که در پاریس بوده شاهد چنین اتفاقاتی بوده یا خیر پرسیدیم که او اینگونه پاسخ می‌دهد«در مصاحبه‌ها و گزارش‌هایی که پیش از این ارسال کرده بودم و حتی یکی دو روز پیش هم یکی از آن پخش شد، برخی مردم فرانسه عملا حمایتشان را از ایران و  حزب الله بخصوص در سوریه نشان دادند و از این سیاست‌ها دفاع ‌کردند.»

شهسوار حسینی اضافه می‌کند «در گزارش‌هایی که در اعتراض سفر بن سلمان به پاریس و تظاهرات در حمایت از مردم یمن انجام شده بود هم پرچم‌هایی از حزب‌الله و جبهه مقاومت  در بین مردم وجود داشت.»

به گزارش فارس، گزارش ویدئویی بخصوص در خارج از کشور همواره با اتفاقات غیرمترقبه‌ای همراه است که نمونه‌های زیادی از آن را در گزارش‌های حمید معصومی‌نژاد خبرنگار صداوسیما در رم شاهد بوده‌ایم.

لازم به یادآوری است که شهسوار حسینی و توحیدیان، تصویربردار دفتر خبری صداوسیما در پاریس در اردیبهشت ماه امسال در حین پوشش تظاهرات روز کارگر دچار مصدومیت شدند و حتی توحدیان که گلوله پلاستیکی پلیس ضد شورش به او اصابت کرده بود به علت شدت خونریزی مغزی ساعت‌ها به کما رفته بود.

ارسال نظرات