بانوی مددجوی استان البرزی که کارآفرین شد

بانوی مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با حمایت این نهاد و راه‌اندازی کارگاه تولیدی صندلی‌های سینمایی ضمن خودکفایی برای هشت نفر شغل ایجاد کرد.
کد خبر: ۹۱۰۴۴۴۳
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، بانوی کارآفرین که هشت سال از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند بوده‌، گفت: سال 77 همسرم به دلیل عارضه سکته قلبی از دنیا رفت و من و پنج فرزندم با انبوهی از مشکلات ماندیم .

 بانوی مددجوی استان البرزی که کارآفرین شد

وی بابیان اینکه با توصیه یکی از نزدیکان به کمیته امداد محل سکونت کردم،افزود: با کارکردن در خانه‌های مردم و کمک‌های معیشتی و حمایت تحصیلی کمیته امداد از فرزندانم توانستم بخشی از مشکلات را برطرف و خرج زندگی را تأمین کنم.

این مددجوی سخت‌کوش البرزی ادامه داد: 2 پسرم که بزرگ‌ تر شدند برای کمک به تأمین مخارج خانواده به‌عنوان کارگر ساده در یک کارگاه تولیدی صندلی‌های سینمایی مشغول به‌ کار شدند.

وی خاطرنشان کرد: پس از مدتی پسرانم که تجربه‌ای در این کار کسب کرده بودند به من پیشنهاد دادند که اگر از کمیته امداد تسهیلات دریافت کنیم می‌توانیم مستقل شویم و خودمان تولیدی راه‌اندازی کنیم.

این بانوی کارآفرین گفت: با موافقت بخش اشتغال کمیته امداد در سال 96 مبلغ 300میلیون ریال وام قرض‌الحسنه اشتغال دریافت کردم و با خرید ابزار و اجاره مکانی برای کارگاه کار را شروع کردیم.

وی اظهار داشت: ‌پس از آن موفق شدم با کمک پسرانم ضمن خودکفایی برای هشت نفر دیگر که در کارگاه تولیدی صندلی سینمایی مشغول به کار هستند کارآفرینی کنم.براساس آمار 70 درصد مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز زنان هستند.کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز 33 هزار نفر درقالب 20 هزار خانوار را زیر پوشش دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها