خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: جوانان باید مقابل عملیات روانی دشمن در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی هوشیار باشند.
کد خبر: ۹۱۰۴۴۳۰
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲

سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ارومیه با اظهار اینکه دشمن در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی به عملیات روانی دست زده است که جوانان باید هوشیار باشند، اظهار کرد: در قرون اخیر استکبار جهانی با تلاش بسیار گسترده، مدیریت شده و هدفمند و با بهره گیری از تمام توانایی و ظرفیت‌ها مسیری را برای غلبه بر جهان درپیش گرفته بود که طی آن به اهداف و منافع خود دست یابد.

وی با بیان اینکه ابر قدرت های غرب و شرق اگرچه به ظاهر با یکدیگر در تقابل بودند، اما در تقسیم منابع و منافع جهان همکاری داشتند، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی و شکل گیری نظامی متأثر از اسلام ناب محمدی (ص) که زیاده خواهی ابرقدرت‌ها را بر نمی‌تابید، نظام سلطه از انقلاب اسلامی دچار هراس و وحشت شد و با ایجاد جنگ تحمیلی و تطمیع صدام سعی در نابودی این نظام الهام بخش و استکبار ستیز داشت.

این مسوول در پایان با تاکید بر ضرورت هوشمندی رسانه‌ها برابر عملیات روانی و رسانه‌ای دشمن، اظهار کرد: به رغم تلاش‌های گسترده امپراتوری رسانه‌ای سلطه و صهیونیسم، انتظار است رسانه‌ها و سایت‌های داخلی با هوشیاری به وظایف خود عمل کرده و سناریوهای دشمنان در القای یأس و ناامیدی در جامعه و شکستن وحدت ملی را خنثی سازند.

وی القای ناکارآمدی نظام اسلامی را از خطوط عملیات روانی دشمنان در آستانه چهلمین سالگرد

پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار کرد: آنها با پمپاژ خبری و برنامه سازی و بکارگیری راهبردهای مختلف تلاش می‌کند تا جمهوری اسلامی را ناهماهنگ و مسئولان را نسبت به مشکلات معیشتی مردم بی‌توجه جلوه دهند که این نیز جزو خطوط تبلیغاتی دشمن است؛ امروز پمپاژ ناامیدی به شدت از جانب دشمن انجام می‌پذیرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات