خبرهای داغ:
مدیرکل راهداری استان همدان ایمن‌سازی مسیر گردنه اسدآباد را در اولویت کاری عنوان و گفت: اجرای نیوجرسی در این مسیر و تبدیل این محور به شرایط ایمن جاده‌ای در دستور کار است.
کد خبر: ۹۱۰۴۴۲۶
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۵

اجرای نیوجرسی و ایمن‌سازی مسیر گردنه اسدآباد در در دستور کار استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مصطفی پناهنده در کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان با تأکید بر اینکه در حال حاضر آزادراه‌ها با کمترین مشکل در خدمت مردم است، اظهار داشت: در این زمینه باید باور مردم در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تقویت شود چراکه عمده تصادفات آزادراه‌ها واژگونی و ناشی از سرعت بالا است.

وی با اشاره به اینکه تدابیر ایمنی در محور آزادراه‌ها افزایش یافته است، یادآور شد: اولویت این اداره کل در حوزه راه‌ها افزایش ضریب ایمنی است که در طول سال به شکل مستمر اجرایی می‌شود.

مدیرکل راهداری استان همدان ادامه داد: به همین منظور حذف پیچ‌ها و دوربرگردان‌ها در آزادراه‌ها برای مباحث امدادرسانی انجام شده است.

وی ایمن‌سازی مسیر گردنه اسدآباد را در اولویت کاری عنوان و خاطرنشان کرد: اجرای نیوجرسی در این مسیر و تبدیل این محور به شرایط ایمن جاده‌ای در دستور کار است.

پناهنده در ادامه به موضوع تجهیزات ITS در سطح محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و ابراز داشت: خوشبختانه استان همدان از نظر دوربین‌ها و تجهیزات در این زمینه در سطح کشور رتبه دار است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات