مصطفی برزگر
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه دهلران:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه دهلران: مردم ما با تمام توان خود پای انقلاب ونظام ایستاده اند وانقلاب اسلامی علی رغم همه ی تحریم ها هرروز مصصم تر از گذشته به مسیر پر فراز خود ادامه می دهد.
کد خبر: ۹۱۰۴۴۰۱
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام والمسلمین حسین پاک سرشت مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه دهلران در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد:انقلاب اسلامی مبتنی بر هویت اسلامی وایرانی با تاسی از تعالیم عالیه اسلامی می باشد که بعنوان پدیده قرن وگفتمان نوظهوردر زمانی که گفتمان های لیبرالیسم ومارکسیسم در دنیاعرض اندام می کردند با ارائه یک مدل نوین ومستقل برگرفته از تعالیم الهی توانست این دوگفتمان ابر قدرت جهانی را درهم بکوبد وبا تاکید بر حاکمیت اسلام به جای طاغوت وتاکید بر مشارکت مردم و قانون محوری دستاوردهای مهمی را درعرصه ها ی مختلف داخلی وخارجی به دنبال داشته باشد.

وی افزود:ایران اسلامی با گذشت 40 سال از عمر پر برکت خود قله های پیشرفت را باتمام چالش ها ومحدودیت ها با سرعت پیموده است که ازجمله این پیشرفت ها می توان به رتبه نخست منطقه در حوزه دانش نانو تکنولوژی، قدرت برتر فضایی در دنیا و رتبه سوم تولید نفت در جهان و.... اشاره کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دهلران با اشاره به 40 سالگی انقلاب اسلامی بیان نمود: بایستی همه ما درصیانت از نظام مقدس اسلامی این میراث گرانبهای امام (ره) تلاش وکوشش نماییم وهمواره پشتیبان ولایت فقیه ورهبری معظم انقلاب (مد ظلله العالی)باشیم تا توطئه های دشمنان این نظام وانقلاب راخنثی کرده و آنها را ازکرده خود پشیمان ومایوس نماییم.

وی تصریح کرد:انقلاب اسلامی یک نشاط وروحیه اجتماعی درخصوص حضور ومشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود با برگزاری انتخابات های متنوع  از جمله انتخابات مجلس شورای اسلامی ،ریاست جمهوری،مجلس خبرگان،همه پرسی قانون اساسی و...بوجود آورد که بیانگر یک نظام مردم سالار دینی در حکومت جمهوری اسلامی می باشد  در حالی که قبل از انقلاب مشارکت مردم در نظام وتعیین سرنوشت خود وجود نداشت.

حجت الاسلام والمسلمین حسین پاک سرشت تصریح کرد: مردم ما با تمام توان خود پای انقلاب ونظام ایستاده اند وانقلاب اسلامی علی رغم همه ی تحریم ها هرروز مصصم تر از گذشته به مسیر پر فراز خود ادامه می دهد

وی بیان نمود: ضامن بقاءنهضت امام خمینی (ره) وهمه دستاوردهای آن پیروی محض از اوامر خلف شایسته ایشان،امام خامنه ای(مد ظلله العالی ) می باشد و در عمر 40ساله انقلاب اسلامی هر گاه در مسیر ولایت گام برداشتیم  راه اقتدار وپیشرفت را طی کردیم وهرگاه کوچکترین تردیدی به خود راه دادیم ،ضربه آن را هم خورده ایم.

وی گفت:در شرایط امروزی تبیین اصول وخط ومشی امام (ره) برای جوانان ونوجوانان یک امر ضروری است و همه باید در این زمینه نقش خود را به خوبی ایفاء نمایند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه دهلران در پایان گفت:تفکر وخط ومشی  امام(ره)،خط واقعی اسلام می باشد وامروز به برکت مجاهدت وایثار آن امام بزرگوار نه تنها ایران اسلامی بلکه جهان اسلام به بالندگی وبلوغ فکری سیاسی برای دفاع از عزت واقتدار خود رسیده است.

 

 

 

ارسال نظرات