کارشناس مسایل سیاسی در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بِن، علت عقب ماندگی در عرصه اقتصادی را تفكر اقتصادی لیبرال عنوان كرد.
کد خبر: ۹۱۰۴۳۹۵
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست بصیرتی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بِن برگزار شد.

كارشناس مسائل سیاسی در این نشست، ضمن تبریک فرارسیدن چهلمین بهار آزادی و فجر انقلاب اسلامی،به تهدیدها و تحریم های اعمال شده از سوی دشمنان از ابتدای انقلاب تاكنون اشاره کرد و گفت: پیشرفت هایی كه در طول این چهل سال در كشور حاصل شده است در حالی بوده كه دشمنان این انقلاب سخت ترین و شدیدترین تحریمها را علیه ما اعمال كرده و با جنگ نظامی و ترور و فتنه سعی كرده اند كه نگذارند انقلاب در مسیر اصلی خودش حركت كند.

علیرضا اسماعیلی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در بسیاری از زمینه ها توانسته پیشرفت های قابل توجهی به دست بیاورد و بر بسیاری از مشكلات غلبه كند، كه حاصل عملكرد انقلابی مدیران بوده است و در زمینه هایی نیز نتوانسته ایم آنچه مد نظر اسلام و انقلاب بوده، پدید بیاوریم، كه علت اصلی آن دور بودن از تفكر جهادی و انقلابی می باشد.

اسماعیلی ادامه داد: در طول این چهل سال با مشكلات متعددی روبرو بوده ایم، كه یكی از این مشكلات؛ عدم اقتصاد اسلامی و فشار بیش از حد به مردم بوده كه این نتیجه تفكر اقتصاد لیبرالی است كه بر دولتها حاكم بوده است و اگر در اقتصاد هم مدل های اسلامی را پیاده كنیم قطعا در این جنگ اقتصادی هم پیروز خواهیم شد.

وی افزود: علی رغم مشكلاتی كه در طول این چهل سال پیش روی انقلاب اسلامی بوده است ولی با رهبری پیامبر گونه امامین انقلاب و با حضور پر شور مردم و به بركت خون شهدا، بسیاری از این مشكلات حل شده و ان شاءالله در آینده نیز به كوری چشم دشمنان بر همه مشكلات غلبه خواهیم كرد.

ارسال نظرات