دکتر آزاده محمدی، گفت: حضور در برنامه های بسیج و خدمت رایگان به بیماران در مناطق محروم، از افتخارات دوران پزشکی من است.
کد خبر: ۹۱۰۴۳۲۱
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ خبرنگار بسیج، در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی با یکی از نخبگان بسیجی شهرستان لردگان گفتگویی انجام داده که تقدیم حضور شما مخاطبان عزیز می شود.

این نخبه بسیجی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: اینجانب آزاده  محمدی میلاسی در تاریخ 29/شهریور ماه 63 در روستای چاهگاه میلاس از توابع شهرستان لردگان متولد شدم و چون خانواده ما یک خانواده اصیل و مذهبی بود مسائل انقلابی و مذهبی در نسل ما ریشه داشت و از همان ابتدای دوران تحصیل همکاری خوبی با یسیج داشتم و در برنامه های مختلف فرهنگی، اردویی و ... بسیج شرکت فعالی داشتم.

دکتر محمدی افزود: به برکت انقلاب اسلامی و فراهم شدن شرایط تحصیلی در روستاها  دوران تحصیلات ابتدایی را در روستای چاهگاه میلاس، دوران راهنمایی را در شهر لردگان و برای گذراندن مقطع دبیرستان  در دبیرستان نمونه مجتهده امین بروجن قبول شدم و این دوران را در شهر بروجن گذراندم.

وی ادامه داد: بعد از قبولی در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، مقطع پزشکی عمومی را در این دانشگاه به پایان رساندم و در مقطع تخصص چشم پزشکی از دانشگاه اصفهان فارغ التحصیل شدم و در همه دوران تحصیل با بسیج همکاری زیادی داشتم و خود را متعلق به خانواده بسیج می دانستم و حتی در مسابقات قرآن و نهج البلاغه در سطح استان مقام اول را کسب نمودم.

آزاده محمدی، چاپ سه مقاله (ISI)  در مجلات معتبر پزشکی داخلی و خارجی، انجام  دو طرح پژوهشی بینایی بهتر در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و اصفهان، پیگیری و راه اندازی بخش چشم پزشکی و اتاق عمل بیمارستان شهدای لردگان، همکاری با بسیج در طرح های رایگان مناطق محروم و... را از مهمترین فعالیت های علمی و فرهنگی خود بیان کرد. 

وی، خدمت رسانی به بیماران در مناطق محروم را از افتخارات دوران پزشکی خود دانست و گفت: خدمات ارائه شده به مناطق دورافتاده کشور بعد از انقلاب اسلامی هرچند بسیار زیاد است، ولی باز هم به علت شرایط اقتصادی و درآمد پایین برخی از مردم در این مناطق، حضور اردوهای جهادی بسیار حائز اهمیت می باشد.

دکتر محمدی، خاطرنشان کرد: حضور در اردوهای جهادی علاوه بر خدمت رسانی به مردم شریف مناطق محروم، آزمونی برای خود انسان است تا بتواند از نفس خویش عبور کرده و به یاری همنوعان بشتابد.

وی، شیرین ترین لحظات اردوهای جهادی را اعلام رضایت مردم مناطق هدف دانست که با لبخند خویش به بهترین بیان قدردان خدمات خادمان و جهادگران هستند.

 

ارسال نظرات