مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود:
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه امروز نیاز به بازخوانی اصول بنیادین انقلاب اسلامی داریم گفت:اصول بنیادین انقلاب استقلال و آزادی، مردم‌سالاری، اعتماد به نفس و خودباوری ملی، عدالت، و تحقق احکام دین و شریعت است.
کد خبر: ۹۱۰۴۲۹۶
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین عیسی سلیمانی در نهضت روشنگری حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) در حسینیه شهدا کانون جوانان بسیج شاهرود در سخنانی با گرامیداشت چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و یاد و خاطره امام راحل و شهدا با بیان اینکه به فرموده رهبر انقلاب اسلامی انقلاب در چهل سالگی به استحکام و نشاط خود رسیده است افزود: نقشه شوم آمریکایی‌ها برای منطقه خنثی شده و همه مشکلات کشور با نگاه به داخل قابل حل است و باید جوانان را در همه عرصه‌های داخل کشور به کار گرفت.
وی خاطر نشان کرد:اصول بنیادین انقلاب از منظر مقام معظم رهبری، استقلال و آزادی، مردم‌سالاری، اعتماد به نفس و خودباوری ملی، عدالت، و تحقق احکام دین و شریعت است که دشمنان روی همین اصول امروز در تلاش هستند تا انقلاب اسلامی را ناکارآمد نشان داده و با چهره‌ای دیگر این اصول را زیر سوال ببرند.
سلیمانی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در مورد چهل سال انقلاب عنوان کرد: در چهل سال گذشته، عملکرد مسئولان در تأمین امنیت و ثبات، علم و فناوری، زیرساخت‌ها، همچون راه‌های ارتباطی، ساخت سدها، نیروگاه‌ها و بنادر، صادرات غیرنفتی، سرانه ناخالص ملی و توسعه اجتماعی، بسیار خوب بوده است.
وی با اشاره به ظرفیت‌های زیاد انقلاب اسلامی برای پیشرفت و حرمت رو به جلو ادامه داد:جوانان تحصیل‌کرده و کوشا، موج جمعیتی، مزیت‌های جغرافیایی و منابع طبیعی ارزشمند از موارد ضرورت و چگونگی استفاده بهتر از استعداد‌ها و ظرفیت‌های فراوان طبیعی و انسانی برای پیشرفت ایران است.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به موانع پیش روی انقلاب اسلامی و لزوم برطرف کردن موانع استفاده از ظرفیت­‌های کشور اظهار کرد: باور نداشتن ظرفیت ­ها، بی اطلاعی از ثروت­‌های انسانی و طبیعی کشور، کم کاری برخی مسئولان، اعتمادکردن به نسخه‌های بیگانه، قبیله گرایی سیاسی یا جناحی و متکی بودن به نفت از جمله موانع پیش روست که باید برطرف شود.
وی با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی ظرفیت‌ها و تهدیدات نظام اسلامی را در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی در بیانات خود در آغازین روز از سال ۹۷ در حرم رضوی بیان فرمودند: افزود: باید تلاش کنیم تا در جامعه این ظرفیت‌ها و موانع را برای آحاد مردم تبیین و بازخوانی نماییم و مردم را نسبت به رویداد‌های پیش رو آگاهسازی نماییم و توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی را بازگو کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها