خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۱۰۴۲۴۴
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در دیدار با جانشین معاون اجتماعی نیروی انتظامی کشور با اشاره به اینکه پیشگیری همیشه بهتر از درمان است، اظهار کرد: در اسلام "پیشگیری زمینه ای" از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

 

وی عنوان داشت: بسیاری از فضایل اخلاقی که باید در جامعه رعایت گردد نیز پیشگیری زمینه ای است؛ اگر پیشگیری زمینه به موقع در جامعه صورت گیرد، فسادی را شاهد نخواهیم بود.

 

نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: در برخی مواقع متاسفانه تقلید از بیگانه زمینه فساد را فراهم کرده است؛ امروز فضای مجازی بسیار مهم است، البته نسبت به این موضوع به وظیفه عمل نشده، زیرا با شرایط زمان پیش می رویم یعنی اینکه نباید فضای مجازی را به دست دشمن دهیم.

 

وی بیان داشت: ما چیزی کم نداریم بلکه به لطف خدا دارای جوانان مبتکر، فعال و آماده هستیم؛ از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی این است، کشوری که در چهل سال قبل در ردیف کشورهایی بود که انواع و اقسام موارد را باید خارجی ها اداره می کردند اما اکنون به جایی رسیده است که در برخی علوم جزء 5 الی 10 کشور برتر دنیاست.

 

عبادی عنوان داشت: کمک نکردن به موقع دولت مردان به جوانان و عدم برنامه و فکر باعث شده است تا در یک مورد سرنوشت ساز که همان فضای مجازی است عقب بیفتیم و این ابزار را در دست دشمن قرار دهیم.

 

وی خاطرنشان کرد: باید امکانات، کمک و شرایط به نحوی توسعه پیدا کند که فضای مجازی مال خودمان باشد نه دشمن.

 

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: اگر زمینه ها توسط مسئولین ذی ربط فراهم می شد کار نیروی انتظامی کمتر می بود؛ می توان از وقوع انحرافات فردی جلوگیری کرد، اما بسیاری از این انحرافات، رنگ سیاسی، تهاجم، باند و باندبازی و همچنین براندازی دارند، لذا از طریق یک فساد چندین تیر رها می شود که هم جوان فاسد گردد و هم تهاجم و... اجرا گردد، لذا وظیفه نیروی انتظامی بسیار سخت و دشوار است.

 

وی خاطرنشان کرد: با وجود تمامی این موضوعات اما باز هم می شود پیروز میدان ها بود اما باید جلوی فساد و تهاجم بیگانه را بگیرید؛ بیش از 80 درصد اقدامات پلیس امر به معروف و نهی از منکر است، لذا بارها بر امر قربت تأکید کرده ام و امیدوارم شما نیز در این راه موفق و پیروز باشید.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها