پیشکسوت رشته جوجیتسو:

نقش ارزنده بسیج در رشد و اعتلای اخلاق در ورزش

پیشکسوت رشته جوجیتسو با اشاره به پیشرفت‌های انکار ناپذیر ورزش در طول چهل سال انقلاب گفت: بسیج ورزشکاران در رشد و اعتلای ورزش بویژه در بعد اخلاق نقش ارزنده و سازنده‌ای داشته است.
کد خبر: ۹۱۰۴۲۴۳
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶
نقش ارزنده بسیج در رشد و اعتلای اخلاق در ورزشمحمدعلی علی محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با بیان اینکه داور، مربی و قهرمان رشته جوجیتسو است با اشاره به عناوین کسب شده اظهار کرد: در مسابقات قهرمانی کشور مقام اول جوجیتسو و در دو دوره قهرمانی جوجیستو برزیلی را کسب کردم و در کاتا و دفاع شخصی عناوینی داشته ام.
وی در پاسخ به سوالاتی در مورد ۴۰ سال انقلاب و رشد رشته ورزشی جوجیتسو و نقش بسیج گفت: جانفشانی شهدا و رهنود‌های امام راحل و تفکر بسیج در پیشرفت ورزش عالی بوده است و بسیج ورزشکاران همکاری خوبی در گسترش ورزش قهرمانی در جامعه داشته است.
پیشکسوت رشته جوجیتسو با بیان اینکه اخلاق در ورزش با گسترش بسیج در این عرصه بسیار رشد داشته است افزود: ما امروز در ورزش و فعالیت‌های داخل باشگاه‌ها شاهد حضور بسیج هستیم و تفکر بسیجی سبب شده است تا ما در اخلاق رشد داشته باشیم.
وی با بیان اینکه به کوری چشم دشمنان این نظام و انقلاب پایدار است عنوان کرد: ورزش در عرصه بین المللی نشان از فرهنگ جامعه ماست و امروز شاهدیم که ورزشکاران ما با اخلاق و منش و رفتار خود در عرصه بین المللی الگو هستند و باید این را قدردان نظام و مملکت اسلامیمان باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار