خبرهای داغ:
یک کارشناس علوم دینی:

حضرت زهرا (س) الگویی برای همه ملت ها هستند

یک کارشناس علوم دینی گفت: حضرت زهرا (س) الگویی برای همه ملت ها هستند.
کد خبر: ۹۱۰۴۲۳۲
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، حجت الاسلام محمدرضا تن ناز در همایشی که به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه برگزار شد، اظهار کرد: از ایشان باید به عنوان کامل ترین الگوی انسانیت یاد کرد که پیروان اسلام باید به ایشان تأسی بجویند.

وی شیعه بودن را افتخاری بزرگ عنوان کرد و افزود: فردای قیامت پیامبر اکرم (ص) با مخاطب قرار دادن زهرای مرضیه(س) از ایشان می خواهد که شفاعت امت شیعه اهل بیت (ع) را برعهده بگیرد.

وی ادامه داد: شفاعت یافتگان فاطمی بدون ترس و وحشت، در حالت پوشیده و بدون احساس گرسنگی و تشنگی از پل صراط عبور کرده و در بهشت برین زندگانی جاویدان خواهند داشت.

رابط یسیج طلاب سپاه خوی همچنین با اشاره به ارتباط صمیمی بین حضرت زهرا(س) و مولا علی (ع) خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه بهترین یاور برای حضرت علی(ع) و الگو و اسوه برای زنان مسلمان هستند.

حجت الاسلام تن ناز افزود: زن و مرد مسلمان و شیعه باید از زندگی این دو بزرگوار درس بگیرند و پشتیبان همدیگر باشند.

وی اظهار داشت: در قیامت خیلی ها افسوس خواهند خورد که چرا جزو محبان حضرت زهرا(س) نشدند و چرا توفیق درک ایام فاطمیه به آنها داده نشده بود.

حجت السلام تن ناز ادامه داد: اما نباید فراموش کرد که شیعیان از لحاظ درجه با هم فرق دارند و باید سعی کنیم در درجه بالاتری قرار بگیریم که بدون حساب و کتاب همسفره ائمه شویم.

رابط بسیج طلاب سپاه خوی درپایان چهار راه نجات برای شیعیان و همسفره شدن با ائمه در دنیا را 1-گرفتاری ها و بلاهای دنیوی، آه و ناله نکردن و دعا کردن و نومید نشدن، سختی قیامت و حسابرسی، عذاب قبر، آتش عذاب جهنم عنوان کرد.

گفتنی است قرائت زیارت حضرت زهرا(س)، حدیث کساء، زیارت عاشورا، ادعیه روز مداحی و سینه زنی از برنامه های روز دوم وسوم دهه اول فاطمیه حسینیه شیخ نوایی خوی بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار