خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان:

حضرت زهرا(س) آئینه تمام ‌نمای رفتار، اخلاق و تدبیر یک انسان کامل است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان گفت: حضرت زهرا(س) آئینه تمام ‌نمای رفتار، اخلاق و تدبیر یک انسان کامل است.
کد خبر: ۹۱۰۴۲۲۳
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، حجت الاسلام روح الله فتحی در مراسم گرامیداشت ایام فاطمیه و سالروز شهادت دختر گرامی پیامبر اسلام(ص) حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) با وجود این که یک شخصیت بزرگ الهی و معنوی بود، در عین حال یک زندگی بسیار ساده داشت و با ساده زیستی توانست خودش را به درجات کمال انسانی برساند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان تصریح کرد: آن حضرت در زندگی شخصی خود نیز با تحمل تمام سختی‌ها و ناملایمات، درس‌های فراوانی از خود برای جهان اسلام به یادگار گذاشت.

فتحی با بیان اینکه این بانوی بزرگوار در لوح دل خود جز خداپرستی و عبادت خالق متعال و دوستداری پیامبر نقشی نداشت، گفت: شناخت حضرت زهرا(س) در گرو درک جایگاه این بانوی فداکار در کنار پیامبر گرامی اسلام و امام علی(ع) است.

وی حضرت زهرا(س) را آیینه تمام ‌نمای رفتار، اخلاق و تدبیر یک انسان کامل دانست و گفت: آنچه به این برجستگی‌های اخلاقی و معنوی روح و عظمت می ‌بخشد، پرورش بی ‌نظیر او در محضر پیامبر‌اکرم(ص) بوده که حضرت زهرا(س) را بانوی خودساخته و عزتمند کرده است.

وی مردم را دعوت به پیروی از رفتار و گفتار دختر مکرم پیامبراسلام (ص) کرد و گفت: ایشان الگویی تمام عیار در همه ابعاد هستند و می‌توان از حضرت زهرا (س) درس ولایتمداری، ایثار، فداکاری و خداجویی و خداپرستی فرا گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظرات