خبرهای داغ:
مسئول تربیت بدنی حوزه کوثر سرخه گفت: حضور بانوان در مسابقات جهانی یکی از دستاورد‌های مهم انقلاب است
کد خبر: ۹۱۰۴۱۹۳
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، زینب داودی، مسئول تربیت بدنی حوزه کوثر سرخه بیان کرد: یکی از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی حضور زنان در میادین ورزشی و حتی حضور در مسابقات جهانی و کسب مدال برای ایران عزیز بوده است.
داودی در خصوص برگزاری مسابقات ۴ دهه تا چهل سالگی انقلاب و مراسم قرعه کشی مسابقات ۴ دهه تا چهل سالگی انقلاب در رشته والیبال خواهران که در حوزه مقاومت بسیج خواهران کوثر (س) شهرستان سرخه با حضور سرپرست تیم‌های شرکت کننده برگزارشد، گفت: تعداد تیم‌های شرکت کننده در این دوره مسابقات ۱۰ تیم از شهر سرخه، روستا‌ها و شهر سمنان می‌باشند که در قالب دو گروه پنج تیمی با هم به رقابت می‌پردازند.
وی افزود: این مسابقات از تاریخ دوازدهم بهمن آغاز خواهد شد که گروه بندی تیم‌ها در ۲ گروه شامل گروه الف. پایگاه آمنه (س) روستای لاسجرد، گل نرگس روستای اروانه، حوزه کوثر (س) سرخه، امید بسیج روستای مومن آباد و پایگاه صدیقه کبری (س) روستای افتر و گروه ب. شامل شهیدمجید مومن آبادی روستای مومن آباد، فاطمه بنت اسد (س) روستای مومن آباد، وحدت روستای مومن آباد، ایثار سرخه، و جوانان سمنان می‌باشند.
داودی با اشاره به نزدیک شدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: هدف از برگزاری این مسابقات نشان دادن توانایی زنان ایرانی در زمینه‌های ورزشی است و اینکه یکی از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی حضور زنان در میادین ورزشی و حتی حضور در مسابقات جهانی و کسب مدال برای ایران عزیز بوده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها