خبرهای داغ:
آیت‌الله عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین از «جزیره سیری» در خلیج فارس و استان هرمزگان، بازدید کرد.
کد خبر: ۹۱۰۴۱۵۰
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از «جزیره سیری»، یکی از جزایر واقع در آب‌های نیلگون خلیج فارس و استان هرمزگان، بازدید به عمل آورد.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در بدو ورود، برای ادای احترام به مقام شامخ شهدای والا مقام ایران اسلامی به همراه جمعی از مسئولان و فرماندهان نظامی در مرقد شهدای گمنام جزیره سیری حضور پیدا کرد و پس از ادای احترام و قرائت فاتحه، با حضور در سالن نصر، در جمع رزمندگان تیپ واکنش سریع اباعبدالله (ع) و مسئولین منطقه نفتی، پیرامون دست آوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی و شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س) سخنرانی کرد.
امام جمعه قزوین پس از این جلسه، از تأسیسات و کارگاه‌های واحدهای مختلف بازدید کرد و با مسئولان این مجموعه گفتگو و از تلاش‌های بی وقفه و مؤثر کارکنان نفت تقدیر کرد.
وی همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسن مجتبی (ع) حضور یافت و پس از اقامه نماز در جمع پرسنل منطقه سیری، ضمن قدردانی از همه تلاش‌گران این عرصه، حافظان امنیت کشور، فرماندهان و نیروهای نظامی در آبهای نیلگون خلیج فارس و پرسنل صنعت نفت، اظهار کرد: وقتی به این جزیره وارد شدیم، خاطرات فراموش نشدنی مناطق جنگی، به ویژه جزیره مینو و شلمچه برایم زنده شد.
آیت‌الله عابدینی بیان کرد: خوشا به سعادت همه عزیزانی که برای حفظ و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی در این خطه خدمت می‌کنند و بی شک خدمات شما عزیزان در این عرصه مهم و حیاتی، عبادت محسوب می‌شود.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها