خبرهای داغ:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین اعلام کرد:
پیرنون گفت:با توجه به افزایش ۷ و نیم درصدی جابجایی کالا توسط ناوگان باری استان، بیش از ۵ هزار بارنامه در ۱۰ ماهه سال جاری صادر شده است.
کد خبر: ۹۱۰۴۱۳۸
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸

افشین پیرنون در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، با اعلام این خبر بیان کرد: حوزه حمل و نقل کالا یکی از بخش های بزرگ اقتصادی استان قزوین می باشد که فعالیت بیش از 12 هزار نفر راننده و ۹هزار و ۴۳۲ دستگاه ناوگان باری در استان قزوین نشان از اهمیت این بخش می دهد.

وی گفت: طی 10 ماهه سال جاری بیش از 7.5 میلیون کالا توسط ناوگان باری استان جابجا شده که این میزان افزایش 7.5 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد.
پیرنون در خصوص شرکتهای فعال در حوزه حمل و نقل کالای استان گفت: در بخش حمل و نقل كالاي جاده ای استان قزوين تعداد 84 شركت حمل و نقل داخلی و 2 شرکت بین المللی، فعاليت دارند و استان دارای یک پایانه بار عمومی باربري ( واقع در کیلومتر 17 جاده بویین زهراء ) است و بر اساس آمار كارت هوشمند 9432 دستگاه ناوگان با میانگین عمر 20.8 سال در استان فعال مي باشند.
وی همچنین در خصوص بارهای صادره از مبداء استان قزوین به سایر استانها بیان داشت: عمده ترين بارهاي استان شامل خاك معدني (14.8 درصد)، انواع آجر ( 6.9 درصد)، نوشابه (5.9 درصد)، انواع مواد پاک کننده(5.2 درصد) ، میل گرد(4.3 درصد ) بوده است.
پیرنون در خاتمه یادآور شد: رانندگان فعال در حوزه حمل ونقل کالا می توانند با گزارشات ارسالی خود به این اداره کل از بروز هرگونه تخلف مانند دریافت کمیسیون اضافی، عدم پرداخت به موقع کرایه رانندگان و سوء استفاده از کارت هوشمند رانندگان و دیگر تخلفات شرکت های حمل و نقل جلوگیری نمایند.

پیرنون اظهار کرد:با توجه به افزایش ۷ و نیم درصدی جابجایی کالا توسط ناوگان باری استان، بیش از ۵ هزار بارنامه در ۱۰ ماهه سال جاری صادر شده است.

1010ت30ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها