مدیرکل جهاد کشاورزی مازندران با اعلام این خبر گفت: ۱۰ طرح در حوزه دام با اعتبار ۳۹ میلیارد و ۸۴۵ میلیون تومان و اشتغال ۱۰۷ نفر و نیز تولید هزار و ۵۲۰ تن بهره برداری خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۰۴۱۱۹
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مدیرکل جهاد کشاورزی مازندران با اعلام این خبر گفت: ۱۰ طرح در حوزه دام با اعتبار ۳۹ میلیارد و ۸۴۵ میلیون تومان و اشتغال ۱۰۷ نفر و نیز تولید هزار و ۵۲۰ تن بهره برداری خواهد شد.
عزیزالله شهیدی فر با بیان اینکه ۶ طرح گلخانه‌ای شامل تولید و پرورش گل و گیاه زینتی و لیموترش با اعتبار ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، تولید یک میلیون و ۵۳۸ هزار شاخه گل و ۳۲ تن لیموترش و اشتغالزایی برای ۱۶ نفر نیز دهه فجر امسال بهره برداری می‌شود افزود: از دیگر طرح ها، بهره‌برداری ۱۳ طرح شیلاتی با اعتبار ۲۶ میلیارد و ۹۱۰ میلیون تومان، ایجاد اشتغال برای ۳۲ نفر و افزایش ۷۹ تنی به مجموع تولیدات شیلاتی مازندران است.
مدیرکل جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به بهره برداری ۱۱ طرح صنایع تبدیلی و تکمیلی با ظرفیت ۲۷ هزار تن، اعتبار ۲۵ میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان و اشتغالزایی برای ۱۰۲ نفر از بهره برداری ۴۹ طرح آب و خاکی شامل تجهیز و نوسازی شالیزارها، سامانه نوین آبیاری، ساخت پوشش بتنی کانال‌های انتقال آب، حفر و تجهیز چاه، ساخت پل و جاده بین مزارع و نیز شن ریزی جاده بین مزارع در استان دهه فجر امسال خبر داد و گفت: ۷۲ روستا و ۱۱ هزار و ۷۵۲ خانوار روستایی از مزایای این طرح‌ها بهره‌مند خواهند شد.
رییس کارگروه روستایی و عشایری ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مازندران افزود: یک طرح آزمایشگاه خاک با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان نیز در این دهه به بهره‌برداری می‌رسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها