خبرهای داغ:
بابویی گفت: هدف اصلی از برگزاری مسابقات ورزشی برای دانش آموزان تعلیم و تربیت است تا در کنار انجام حرکات ورزشی، رفتارهای صحیح اجتماعی را نیز بیاموزند.
کد خبر: ۹۱۰۴۱۰۵
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حسین بابویی رئیس فدراسیون ورزش های دانش آموزی در مراسم تجلیل از مربیان فراملی و دانش آموزان نخبه ورزشی در مسابقات قهرمانی کشور گفت: یکی از عوامل مهم جذب دانش آموزان به محیط های تربیتی، برگزاری مسابقات ورزشی است که ضمن استعدادیابی به تعلیم و تربیت آنان کمک شایانی می کند.

وی با اشاره به تاسیس فدراسیون ورزش های دانش آموزی اظهارکرد: این فدراسیون سال گذشته و پس از 15 سال مصوبه فعالیت رسمی را دریافت کرد.

رئیس فدراسیون ورزش های دانش آموزی در قزوین اظهار کرد: هدف اصلی از برگزاری مسابقات ورزشی برای دانش آموزان تعلیم و تربیت است تا در کنار انجام حرکات ورزشی، رفتارهای صحیح اجتماعی را نیز بیاموزند.

بابویی خاطرنشان کرد: امروزه دانش آموزان از مسابقات درون مدرسه ای به مسابقات بین شهری و سپس استانی و کشوری راه پیدا می کنند و وجود انگیزه مثبت در دانش آموزان برای شرکت در این مسابقات، بسیار امیدوارکننده است.

وی عنوان کرد: حتی زمینه حضور دانش آموزان در مسابقات جهانی و آسیایی و المپیک دانش آموزی نیز فراهم شده است و خوشبختانه دانش آموزان قزوینی در مسابقات کشوری و بین المللی در رشته های مختلف خوش درخشیده اند.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها