جلسه ستادی دهه فجر با محوریت برنامه شاخص محله انقلاب در چالوس

مردم و نظام مقتدرانه در همه صحنه ها حضور خواهند داشت/ تیر دشمن به سنگ می خورد

سرهنگ عسگری: برخلاف تصورات دشمن، مردم و نظام مقتدرانه در صحنه حضور دارند، و تمام مسئولان باید دست در دست هم دهند تا برنامه های دهه مبارک فجر و چهل سالگی انقلاب اسلامی به روش هر چه بهتر در شهرستان و روستاهای همجوار برگزار گردد.
کد خبر: ۹۱۰۴۱۰۴
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از مسؤل روابط عمومی سپاه ناحیه چالوس ؛جلسه ستادی دهه فجر بامحوریت برنامه شاخص محله‌انقلاب به همت حوزه های امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) چالوس،با حضورفرمانده سپاه ناحیه چالوس، بخشدار مرکزی، مسئول بسیج‌جامعه زنان شهرستان چالوس ، فرمانده حوزه امام سجاد علیه السلام، شورا اسلامی، دهیار ،فرماندهان پایگاه برادر و خواهر برگزار گردید.

سرهنگ جابر عسکری فرمانده سپاه ناحیه چالوس ضمن تشکر از فرماندهان دو حوزه خواهر و برادر در خصوص تشکیل این جلسه در روستا و خوش آمد گویی به جمع حاضر به ایراد سخنرانی پرداختند،ایشان بیان نمود: امسال دشمنان تمام توان خود را به کار گرفته اند تا نگذارند ملت ایران پیروزی انقلاب را در ۴٠ سالگی مشاهده کنند.

وی گفت: برخلاف تصورات دشمن، مردم و نظام مقتدرانه در صحنه حضور دارند، و تمام مسئولان باید دست در دست هم دهند تا برنامه های دهه مبارک فجر و چهل سالگی انقلاب اسلامی به روش هر چه بهتر در شهرستان و روستاهای همجوار برگزار گردد.
در پایان جلسه که ردایی بخشدار مرکزی شهرستان نیز حضور داشت مقرر شد: هماهنگی لازم با ادارات شهرستان برای اجرای میز خدمت انجام گیرد، و همچنین غرفه‌های تولیدات و غذاهای محلی، غرفه میز خدمت، غرفه دستاوردهای انقلاب و غرفه نشست صمیمی مردم با فرمانده سپاه و فرماندار راه‌اندازی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها