به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران و همچنین دهه مبارک فجر حوزه حضرت زینب (س) خواهران چالوس در نظر دارد مسابقه بزرگ ترنم پیروزی را در سطح شهرستان برگزار نماید.
کد خبر: ۹۱۰۴۰۹۷
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از مسؤل روابط عمومی سپاه ناحیه چالوس ؛ به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران و همچنین دهه مبارک فجر حوزه حضرت زینب (س) خواهران چالوس در نظر دارد مسابقه بزرگ ترنم پیروزی را در سطح شهرستان برگزار نماید.
خواهر پاسدار عاشوریان فرمانده حوزه بسیج خواهران حضرت زینب (س) و مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان در گفتگو با روابط عمومی سپاه ناحیه چالوس بیان نمود؛ هدف از برگزاری این جشن ایجاد شور و نشاط در مردم علی الخصوص جوانان و نوجوانان دانستند.

عاشوریان با اشاره به اینکه این مسابقه در سه بخش نقاشی، کاریکاتور و عکاسی برگزار می گردد، یادآور شد: ترنم پیروزی با موضووعات مختلفی همچون ؛ 40 سالگی انقلاب اسلامی، اشغال و تجاوز، کودک و مبارزه، زندگی را دوست دارم و زن و مبارزه اجرا می شود.

وی گفت ؛ شرکت در مسابقه برای عموم آزاد است و شرکت کنندگان در مسابقه می توانند آثار خود را تا تاریخ ۱۵ /۱۱ / ۹۷ در هر سه بخش تحویل دبیرخانه نمایند،و به برگزیدگان در هر سه بخش جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها