خبرهای داغ:
استاندار سمنان با بیان اینکه ایثارگران با فداکاری‌شان سهم بزرگی از انقلاب دارند گفت : انقلاب ایران متعلق به تمام امت اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۰۴۰۸۴
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، علی‌رضا آشناگر استاندار سمنان در دیدار خود با تعدادی از ایثارگران و جانبازان استان سمنان با بیان اینکه ایثارگران با فداکاری‌شان سهم بزرگی از انقلاب دارند گفت: خانواده معظم شهدا ازجمله اقشاری هستند که دغدغه‌هایشان از سر دلسوزی برای ایران است و امروز مفتخر به داشتن چنین گوهرهایی در استان هستیم.
وی بابیان اینکه خانواده شهدا، علمدار آموزه‌ها و ارزش‌هایی هستند که شهدا به یادگار گذاشتند افزود : امروز باید راه شهدا را ادامه دهیم تا بهترین نوع تقدیر از آن‌ها را در دستور کار قرار داده باشیم.
آشناگر تاکید کرد : یکی از رمزهای موفقیت انقلاب اسلامی بعد از چهار دهه این است که آرمان‌های انقلاب در دل‌های مردم ریشه دوانده لذا انقلاب ایران تنها مختص به مردم این کشور نیست بلکه تمام امت مسلمان را شامل می‌شود.
وی افزود: دشمنان تلاش و اصرار بر بیان ناکارآمدی دولت‌ها و دلسردی مردم‌دارند لذا باید مراقبت کنیم که در بازی دشمن گرفتار نشویم، همانطور که مقام معظم رهبری تاکید بر حمایت عمومی و همگانی از دولت دارند و خواستار ارائه تصویری روشن و پویا از دولت هستند، ما نیز باید دقت کنیم که عمده مشکلات از بدعهدی و عداوت دشمنان است و از سوی دیگر باید گفت مسبب اصلی شرایط فعلی، بدون شک آمریکا و متحدان او هستند، دشمن جنگ تمام عیار اقتصادی را علیه ایران آغاز کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها