خبرهای داغ:
سیزدهمین شب خاطره دفاع مقدس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره سرلشگر شهید حسن باقری به صورت ملی و با حضور جمعی از آزادگان و یادگاران جنگ تحمیلی برگزار می شود
کد خبر: ۹۱۰۴۰۶۹
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵
به گزارش خبرگزری بسیج از آذربایجان شرقی، مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان  با اعلام این خبر گفت: سیزدهمین شب خاطره دفاع مقدس حوزه هنری استان همزمان با کنگره سراسری شهید حسن باقری روز دوشنبه 8 بهمن ماه سال جاری راس ساعت 18:30 ، به همراهی جمیع نهادهای فرهنگی و با حضور رزمندگان، ایثارگران، خانواده های  شهدا، مسئولان و عموم مردم در محل پردیس فرهنگی سینمایی قدس تبریز برگزار می شود.
داود خدایی با بیان اینکه میان افراد شاخص و نخبگان سال‌های انقلاب و دفاع مقدس، شخصیت حسن باقری (غلام‌حسین افشردی) به‌عنوان یکی از شاخص‌ترین این افراد مطرح بوده است، اظهار داشت: باقری که در سن 24سالگی وارد عرصه جنگ شد، تنها ظرف مدت دو سال توانست به استراتژیست بزرگ جنگ تبدیل شده و واحد اطلاعات رزمی در سپاه و جنگ را پایه‌گذاری کند. توانمندی شهید باقری تا جایی بود که به او لغب نابغه دفاع را داده‌اند.
وی هدف از برگزاری این مراسم را ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت عنوان کرد و اظهار داشت: جامعه ما در وضعیت کنونی که تحت فشار دشمنان قرار دارد، به تبیین و ترویج هرچه بیشتر این فرهنگ نیازمند است. 
سیزدهمین شب خاطره دفاع مقدس که به صورت ملی برگزار می شود، به همت دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری آذربایجان شرقی و با همکاری جمیع نهادهای فرهنگی برگزار می شود.
 

 

ارسال نظرات