جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: از یک هزار و ۱۰۰ برنامه پیش‌بینی‌شده در این ایام، ۷۴۰ برنامه شاخص با متولی‌گری بسیج و سپاه اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۰۴۰۴۵
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ منصور شوقانی در نشست خبری اصحاب رسانه با مسؤولان کارگروه‌های ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان سمنان، با اشاره به اینکه مهم‌ترین مسؤولیت و مأموریت خطیر سپاه پاسداران، حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی است، مجموعه سپاه پاسداران و شجره طیبه بسیج را جزو مهم‌ترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی دانست و تأکید کرد: جریان بیداری اسلامی و نفوذ منطقه‌ای مدیون فرهنگ مقدس بسیج است.
وی با اشاره به اجرای برنامه‌های متعدد به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: از یک هزار و ۱۰۰ برنامه پیش‌بینی‌شده در این ایام، ۷۴۰ برنامه شاخص با متولی‌گری بسیج و سپاه اجرا خواهد شد.
جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته از سوی اقشار ۲۲ گانه بسیج در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سمنان تصریح کرد: سعی ما بر این است تا برنامه‌های اقشار ۲۲ گانه بسیج با ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و مردمی اجرا شود.
شوقانی با اشاره به اینکه این برنامه‌ها از ۴۰ روز مانده به ۲۲ بهمن در استان سمنان آغاز شده است، ادامه داد: با توجه به تقارن این ایام با ایام فاطمیه، برنامه‌هایی پس از ۲۲ بهمن هم اجرا خواهد شد.
وی به مهم‌ترین برنامه‌های شاخص بسیج اشاره و تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه و لیگ مناظره و پویش مجازی توسط بسیج از برنامه‌هایی است که با اهتمام بسیج دانشجویی و با حضور تیم‌های دانشجویی در موضوعات مختلف برگزار خواهد شد.
جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان به برگزاری آیین تجلیل از ۴۰ تولیدکننده برتر و مسابقات نوآوری صنعتی توسط بسیج مهندسین، عمران و صنعت اشاره و اضافه کرد: برگزاری جشنواره سرود ویژه مدارس توسط بسیج دانش‌آموزی، ویزیت رایگان و ورود تیم‌های چند تخصصی و برپایی بیمارستان صحرایی و ویزیت رایگان در مناطق محروم در بازه زمانی تعیین‌شده توسط بسیج پزشکی از برنامه‌های متعدد دیگر است.
وی تصریح کرد: در روز‌های ۱۲ و ۲۲ بهمن‌ماه نیز مراکز درمانی وابسته به سپاه و بسیج به ارائه خدمات رایگان عمومی خواهند پرداخت.
شوقانی همچنین از برگزاری همایش نقش اصناف در انقلاب اسلامی، تجمع بزرگ زنان فاطمی در کل استان و برگزاری همایش طلاب و روحانیان خبر داد و افزود: اعزام چند تن از روحانیان به موزه عبرت تهران و بازدید از جماران نیز از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در این ایام است.
جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به کلنگ‌زنی ۴۰ واحد مسکونی در مناطق محروم سمنان اظهار کرد: کار اجرایی برخی از این واحد‌ها توسط بسیج سازندگی در منطقه طرود آغاز شده است.
وی به اجرای برنامه‌هایی با محوریت ورزش توسط بسیج ورزشکاران اشاره کرد و افزود: برنامه ۴۰ مسجد و ۴۰ باشگاه ورزشی و حضور ورزشکاران در مساجد، برگزاری محفل انس با قرآن با ۴۰ قاری ورزشکار، کارگاه مادرانه ورزشکاران نشستی با مادران جوانان ورزشکار از برنامه‌های بسیج ورزشکاران است.
شوقانی به مهم‌ترین برنامه‌های بسیج هنرمندان اشاره و تصریح کرد: پرده‌خوانی قصه انقلاب، برگزاری اختتامیه جشنواره ابوذر با حضور اصحاب رسانه، همایش مداحان دیدار با خانواده شهدا و رسیدگی به امور آنان حضور در میعادگاه نماز جمعه و دادن مشاوره رایگان به اقشار مختلف مردم، پخت ۳۲۰ دیگ حلیم نورافشانی در مرکز استان با متولی‌گری سپاه و. از برنامه‌های سپاه و بسیج در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.
شوقانی همچنین از برگزاری نشست اخوت با جامعه کارگری خبر داد و با اشاره به نقش اثرگذار این قشر در جامعه، اظهار کرد: این نشست با هدف تجلیل از کارگران و پاسداشت مقام کارگران است.
وی با بیان اینکه تمام برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برنامه مردمی و مهم‌ترین دستاورد‌های سپاه حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: مجموعه سپاه در کنار اجرای درست همه مأموریت‌های خود در کنار مردم خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها