خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
با حمایت بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش در حوزه هنری فارس روی می‌دهد:
دور تازه‌ای از فعالیت‌های برنامه ملی شهاب در حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس با همکاری بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش آغاز شد.
کد خبر: ۹۱۰۴۰۴۴
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، فاطمه کرم اللهی مدیر طرح و برنامه حوزه هنری فارس با بیان اینکه دور تازه ای از فعالیت های برنامه ملی شهاب در حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس با همکاری بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش آغاز شد اظهار داشت: تاکید ما بر آموزش هدفمند نخبگان آینده است.

وی افزود: این طرح به پرورش نخبگان و آینده سازی اختصاص دارد بدین صورت که دانش اموزان پایه هفتم نواحی 3و4 آموزش و پرورش شیراز در طول سال تحت نظر معلمان و با هدایت بنیاد نخبگان فارس و آموزش و پرورش استان بررسی شده و تعدادی از آنها برای ادامه مسیر انتخاب شدند.

مدیر طرح و برنامه حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس گفت: در این مرحله و در سه بخش هوش هنری هوش کلامی و هوش فضایی شاهد حضور دانش آموزان برگزیده در حوزه هنری بودیم که در قالبی علمی و هنری تعدادی از زبدگان آنها برای بخش نهایی انتخاب شدند.

وی ادامه داد: در مرحله نهایی و در 3 فاز به دانش آموزان زبده و منتخب آموزش خواهیم داد که فاز اول این مرحله از این هفته آغاز شده و ان شاءالله تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.

کرم اللهی تصریح کرد: در ادامه این مسیر و فاز دوم پس از عید در خدمت دانش آموزان خواهیم بود و سپس در فاز نهایی مرحله آخر سال تحصیلی 98-97 تابستان سال آینده مرحله تکمیلی این دوره انجام خواهد شد.

وی در پایان سخنانش گفت: برای این دوره علاوه بر کارشناسان و اسیاتید حوزه هنری از تنی چند از اساتید و برجستگان ادب و هنر فارس دعوت به همکاری کردیم که با توجه به ماهیت خیر و خیریه بودن جریان بحمدالله با استقبال خوبی روبه رو بودیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار