خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در همایش بصیرتی کارکنان این ناحیه، شکست را نتیجه تمام هزینه کردها و تلاشهای شبانه روزی دشمن برای نابودی انقلاب دانست و گفت: آن ها با مایوسی از نابود سازی انقلاب، تمام تلاشش را برای کمرنگ سازی جشن 40 سالگی انقلاب بکار گرفته اند.
کد خبر: ۹۱۰۴۰۱۲
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد با بیان اینکه آنها می کوشند تا یاس و ناامیدی و نگرانی از آینده را در جامعه ایران تزریق کنند، اظهار کرد: دشمن با شبهه افکنی و زیر سوال بردن زیرساخت های نظام، سعی می کند که نظام، انقلاب و حاکمیت کشورمان را زیر سوال برده، کارآمدی آن را به چالش کشیده، انقلاب را تضعیف و مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین و مایوس سازد اما هرگز نخواهد توانست.

   وی با پراهمیت دانستن جشن 40 سالگی انقلاب از دیدگاه صاحبنظران داخلی و خارجی، تصریح کرد: این بسیار مهم است که انقلابی توانسته است با اینهمه چالش ها، کودتاها، جنگ های تحمیلی، ترورها، تحریم ها و انواع موانع همچنان رو به جلو با سرعتی فزاینده حرکت کند و ما نظیر آن را در هیچ انقلابی در جهان و تاریخ حتی انقلاب پیامبر(ص) هم نداریم که اینگونه بر موانع چیره شده و بتواند جشن 40 سالگی اش را بگیرد.

   حجت الاسلام امیرنژاد؛ دینی و اسلامی بودن، مردمی بودن، مستقل بودن، سازش ناپذیری، اتصاف به فرهنگ ناب اسلامی، وجود رهبران شایسته و واجد شرایط که مثل و مانندی در دنیا ندارند و امثال آن را از ویژگی های منحصر به فرد انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: با مطالعه زندگینامه شاهان دوره پهلوی به راحتی می توان دید که شاهان پهلوی چگوه به تاراج کشور پرداخته و رضا شاه که حتی منزلی برای سکونت نداشت، خود و پسرش چگونه در طی چند سال معدود توانستند با تسلط بر بیت المال مردم برای خود ده ها املاک، قصرهای مجلل و اراضی و ... به تملک گیرند در حالی که رهبران انقلاب ما حتی ریالی از بیت المال در زندگیشان وارد نشده است.

اکنون همه تلاش دشمن کمزنگ کردن جشن 40 سالگی انقلاب است

   مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه گفت: برای مقایسه انقلاب ها بایستی مولفه های اهداف، موانع و امکانات مورد قیاس قرار گیرد و  این مقایسه نشاندهنده دستاوردهای بسیار عظیم انقلاب در طول 4 دهه با وجود همه موانع و محدودیت هاست.

   وی اظهار کرد: جوانان امروز ما به مراتب از لحاظ دینی و معنویت در سطحی بسیار بالاتر از جوانان قبل از انقلاب هستند، تنها چیزی که لازم است این است که تحلیلگران ما واقعیات را برای آنان آنگونه که هست تحلیل کرده، آگاهی بخشی و تبیین نمایند.  

ارسال نظرات