عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با رد قانع شدن اعضای مجمع درباره کنوانسیون پالرمو توسط ظریف، گفت: بعید است اعضا به این سادگی درباره الحاق قانع شده باشند.
کد خبر: ۹۱۰۳۹۷۹
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس،‌ با اشاره به نشست این مجمع که دستور آن بررسی لایحه الحاق جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون مبارزه با جرائم سازمان‌یافته فرا ملّی موسوم به پالرمو _ اختلافی میان مجلس و شورای نگهبان _ بود، گفت: به علت طولانی شدن صحبت‌های موافقان و مخالفان، فرصت به رأی‌گیری درباره این لایحه نرسید.

وی با رد اخباری مبنی بر اینکه محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در نشست امروز مجمع توانسته است، اعضا را نسبت به موافقت با این لایحه قانع کند، اظهار داشت: بعید است که اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام به این سادگی درباره الحاق به کنوانسیون پالرمو قانع شده باشند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در نشست مجمع مطالب جدیدی در مورد کنوانسیون پالرمو در اختیار اعضا گذاشته و مقرر شد اعضا با مطالعه این مطالب در نشست بعدی رأی نهایی خود را درباره پیوستن کشورمان به کنوانسیون مبارزه با جرائم سازمان‌یافته فرا ملّی بدهند.

ارسال نظرات