خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند گفت: امروزه با گسترش فضای مجازی، ماهواره و... عوامل گمراه‌کننده بسیار افزایش یافته است؛ بنابراین ضرورت این مسئله وجود دارد که کارهای پرورشی و تربیتی در آموزش و پرورش تقویت شود.
کد خبر: ۹۱۰۳۹۵۵
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۱

لزوم تقویت کارهای پرورشی و تربیتی در آموزش و پرورشبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، نسرین ساکی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش نهاوند در اولین روز کاری خود با حضور در گلزار شهدای شهرستان نهاوند به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و سپس با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان دیدار کرد.

امام جمعه نهاوند در این دیدار با اشاره به آیه ۱۳ سوره حجرات «گرامی‌ترین شما نزد خداوند باتقواترین شماست»، اظهار داشت: در قرآن کریم و در دین اسلام بحث جنسیت مطرح نیست و ملاک برتری در نزد خداوند تقوا است.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در ادامه ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) افزود: حضرت فاطمه(س) یک زن است که با اینکه تنها ۱۸ سال در این دنیا زیست، برای تمام مردان و زنان یک الگوی کامل و تمام عیار است.

وی با اشاره به نقش بسیار مهم آموزش و پرورش در پیشرفت جامعه بیان داشت: آموزش و پرورش برای شخص بنده در اولویت سایر دستگاه‌ها قرار دارد و بر خود لازم و ضروری می‌دانم که به آموزش و پرورش توجه ویژه داشته باشم و در حد توان در برنامه‌های این نهاد حضور داشته باشم.

امام جمعه نهاوند خاطرنشان کرد: امروزه با گسترش فضای مجازی، ماهواره و... عوامل گمراه‌کننده بسیار افزایش یافته است؛ بنابراین ضرورت این مسئله وجود دارد که کارهای پرورشی و تربیتی در آموزش و پرورش تقویت شود.

نسرین ساکی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش نهاوند نیز ضمن تشکر و قدردانی از همکاری‌ها و حمایت‌های امام جمعه از آموزش و پرورش، گزارشی از برنامه‌های خود در حوزه پرورشی و تربیت بدنی ارائه داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات