خبرهای داغ:
شهردار نهاوند:

دوای درد مشکلات شهروندی در آموزش و پرورش است

شهردار نهاوند با بیان اینکه دوای درد مشکلات شهروندی در آموزش و پرورش است، گفت: سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش یک سرمایه‌گذاری بلند مدت است که نتیجه آن را در سال‌های بعد خواهیم دید.
کد خبر: ۹۱۰۳۹۴۸
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۱

دوای درد مشکلات شهروندی در آموزش و پرورش استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، محمد حسین پور در نشستی که با موضوع تشریح و تاکید بر اهمیت آموزش بازیافت زباله و تفکیک از مبدا با حضور رابطان امور بانوان مدارس در سالن شهدای آموزش و پرورش برگزار شد، ضمن تشکر و قدردانی از مدیریت آموزش و پرورش نهاوند به سبب تعامل و همکاری خوب با شهرداری، اظهار داشت: دوای درد مشکلات شهروندی در آموزش و پرورش است و سرمایه گذاری در آموزش و پرورش یک سرمایه گذاری بلند مدت است که نتیجه آن را در سال‌های بعد خواهیم دید.

وی افزود: توسعه فرهنگی در هر منطقه سبب رشد و استقلال در آن کشور می‌شود به همین منظور شهرداری نهاوند به منظور نهادینه کردن تفکیک زباله از مبدأ در نظر دارد این امر را با حمایت مدیران و کارکنان آموزش و پرورش شروع و فرهنگ‌سازی کند.

شهردار نهاوند با اشاره به تعامل دو سویه شهرداری و آموزش و پرورش بیان کرد: اگر مدیران مدارس بتوانند در اجرای این طرح شهرداری را یاری دهند خواهیم توانست طرح های دیگری را نیز با همکاری یکدیگر به اجرا برسانیم.

وی از آغاز عملیات اجرایی پارک بانوان خبر داد و عنوان کرد: در بحث آموزش، برای بازیافت کاغذ مدارس توسط دانش آموزان و همچنین آموزش تفکیک به آنان در منازل، بانوان نقش مهمی دارند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات