کارشناس مسایل سیاسی سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه عصبانی شدن استکبار به دلیل زنده بودن، اثرگذاری و کارآمدی انقلاب است، افزود: آمریکایی‌ها امروز اعتراف می‌کنند که انقلاب اسلامی، مرگ تدریجی ما را رقم زده است.
کد خبر: ۹۱۰۳۹۳۰
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، رجبعلی بازیاد در اولین یادواره پنج شهید مدافع حرم شهرستان فریمان که با حضور پرشور مردم و مسوولان در مسجد امام حسن عسگری (ع) این شهر برگزار شد، گفت: مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی، استقرار نظام ولایی است؛ چرا که فلسفه وجودی دین این است که حاکمیت طاغوت برود و حاکمیت الله، حاکم شود.

کارشناس مسایل سیاسی سپاه امام رضا (ع) گفت: استکبار جهانی تاکنون انواع دشمنی و کینه توزی‌ها علیه انقلاب اسلامی را انجام داده، اما انقلاب همچنان سرزنده است و با وجود فراز و نشیب‌ها با قدرت به پیش می‌رود.

بازیاد با بیان اینکه عصبانی شدن استکبار به دلیل زنده بودن، اثرگذاری و کارآمدی انقلاب است، افزود: آمریکایی‌ها امروز اعتراف می‌کنند که انقلاب اسلامی، مرگ تدریجی ما را رقم زده است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب، گفت: دشمن جبهه‌ای وسیع با توانایی تبلیغاتی و رسانه‌ای بالا برای برهم زدن ماندگاری انقلاب تهیه کرده؛ لذا دشمنان درصدد نابودی انقلاب، تحریف و مهار آن هستند و در این زمینه مرحله به مرحله کار می‌کنند.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: دشمن به این جمع‌بندی رسیده که انقلاب اسلامی را فقط انقلابیون می‌توانند نابود کنند و تنها راه نابودی آن استحاله درونی است؛ بنابراین نفوذ فکری و جریانی و تغییر ذائقه فرهنگی مردم و ذائقه سیاسی مسوولان را دنبال می‌کند.

وی گفت: ما نیز باید جبهه‌ای منسجم با محوریت ولایت برای پیش برندگی انقلاب داشته باشیم و ماندگاری انقلاب را به عنوان یک هدف درنظر بگیریم.

وی ماندگاری انقلاب را بر چند اصل اسلام و ماهیت دینی، ولایت و رهبری، بسیج مردمی و روحیه استکبارستیزی وابسته دانست.

امام جمعه شهرستان فریمان هم در ابتدای مراسم با اشاره به تأثیر انقلاب اسلامی در دیگر کشور‌ها گفت: خدا را شاکریم که امروز کشورهایی، چون عراق، یمن، سوریه، افغانستان و... فهمیده اند که می‌شود روی پای خود ایستاد و به استکبار توجهی نداشت.

حجت الاسلام محمدحسین ایزدی یزدان آباد گفت:دشمنان ما به دنبال گرفتن ابهت و اقتدار نظام هستند و لذا امروز هم همچون گذشته با تبعیت مردم از ولایت فقیه و راه شهدا این آرزوی آنان نیز به گور خواهد رفت.

در این مراسم از خانواده شهیدان سیدحمید سجادی، هادی علوی، محمد حسینی لوشاب، سیدمرتضی عطایی و سیدمحسن حسینی تجلیل به عمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها