خبرهای داغ:
اکبری گفت:صدا و سیمای مرکز قزوین با 4 اثر در پانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی خوش درخشید.
کد خبر: ۹۱۰۳۹۰۳
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳

حسن اکبری دبیر قرآن و عترت صدا و سیمای مرکز قزوین، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: صدا و سیمای مرکز قزوین با 4 اثر در پانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی خوش درخشید.

وی گفت:دراین دوره از مسابقات۳هزار و ۶۲۷ نفر از همکاران رسانه ملی و خانواده های ایشان در رشته های قرائت، حفظ، ترتیل، روخوانی و روانخوانی قرآن مفاهیم قرآن(کتبی)، اذان و همچنین بخشهای جنبی نظیر آثارپژوهشی، فضای مجازی، تولیدات رسانه ای، تذهیب ونقاشی شرکت نمودند که پس از بررسی و داوری دقیق، براساس سهمیه بندی مناطق پنج گانه کشوری و شهر تهران افراد برگزیده به مرحله نهایی راه یافتند.

اکبری اظهار کرد: به این ترتیب صدا و سیمای مرکز قزوین در بخش آثار کوتاه رسانه ای با دو اثر «چند قدم تا بهشت» آقای عباس تورج فرد و «نمایش رادیویی» آقای رضا داداشی رتبه های برتر این بخش را کسب کرد. در بخش تذهیب خانم فاطمه ایراندوست رتبه سوم را کسب کرد و در بخش فضای مجازی نیز آقای حسن اکبری با مدیریت کانال «النفس المطمئنه» شایسته تقدیر شناخته شد.

وی افزود: ضمن تبریک به مدیرکل محترم و همکاران مرکز برای کسب این موفقیت ارزشمند، از ایشان به خاطر حمایت های مسئولانه،دلسوزانه و ارزشمندشان در جهت برگزاری مطلوب این دوره از مسابقات قدر دانی مینمائیم.

۱۰۱۰/د۲۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها