خبرهای داغ:
جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر بیارجمند پیرامون کمیته های دهه و برنامه ها و یادواره شهدای منطقه در چهلمین سالگرد انقلاب برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۳۹۰۲
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر بخش بیارجمند پیرامون کمیته‌های دهه و برنامه‌ها و یادواره شهدای منطقه در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.
در این نشست که با حضور بخشدار، امام جمعه، فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات مالک اشتر و روحانیون و مسئولین ادارات در محل سالن اجتماعات الغدیر بخشداری برگزار گردید، حجت الاسلام والمسلمین احمدی در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطر امام راحل و شهدا با تاکید بر اهمیت دهه فجر چهل سالگی انقلاب اسلامی گفت: دشمنان امروز نشسته اند تا ببینند بعد از چهل سال و فشار‌هایی که به ملت وارد کرده اند مردم در صحنه حاضر هستند یا خیر و باید تلاش کنیم با وحدت و انسجام ملی دشمنان را منکوب نماییم.
کریمی بخشدار بیارجمند نیز در این جلسه با تاکید بر اثرگذاری برنامه‌ها و بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی بویژه در ادارات و دستگاه‌های اجرایی بر تدارک اثرگذار برنامه‌ها تصریح کرد و بر تعامل و هم افزایی و همگرایی دستگاه‌ها برای اجرای برنامه‌های هدفمند و با برنامه و اثرگذار تاکید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها