خبرهای داغ:
مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:
مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: گفت: گفتمان برجام و گفتمان‌هایی از این دست، گفتمان انقلاب نیست، انقلاب ما آن وزیر ترسو نیست که بگوید آمریکا می‌تواند با یک دکمه تمام تاسیسات ایران را از بین ببرد، این‌ها می‌خواهند کشور را دو دستی تقدیم بیگانگان کنند.
کد خبر: ۹۱۰۳۹۰۰
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵

گفتمان‌هایی همچون برجام گفتمان انقلاب نیستبه گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، حجت‌الاسلام‌ حسین علیی امروز در جمع بسیجیان تویسرکانی با اشاره به ایام شهادت حضرت صدیقه کبری(س) بیان داشت: طلیعه شفاعت در قیامت به عهده فاطمه زهرا(س) است، بی‌تردید در دنیایی که گناه رواج دارد باید به اهل بیت(ع) پناه ببریم.

وی با بیان اینکه در آستانه چهل سالگی انقلاب هستیم، اظهار کرد: ما مکلف هستیم از انقلاب دفاع کنیم و لازمه آن، این است که خود ما درک درستی از انقلاب داشته باشیم و نگاه ما به انقلاب یک نگاه کلامی است، چرا که خمیر مایه این انقلاب که بحث ولایت فقیه است آن هم کلامی است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: امام بزرگوار ما اسلام تئوری را تبدیل به نسخه حکومتی کرد، مردم مسلمان بودن اما این اسلام هیچ خطری برای استکبار نداشت،  پس از پیروزی انقلاب جنگ، کودتا، فشارها و تحریم‌ها و تهدیدها علیه این ملت به اوج خود رسیده و آن هم به دلیل به اوج رسیدن اقتدار این نظام الهی است.

وی تصریح کرد: چشم انداز این انقلاب تشکیل حکومت مهدوی است و ما حاضر هستیم جان خود را برای این انقلاب فدا کنیم.

علیی گفت: گفتمان برجام و گفتمان‌هایی از این دست، گفتمان انقلاب نیست، انقلاب ما آن وزیر ترسو نیست که بگوید آمریکا می‌تواند با یک دکمه تمام تاسیسات ایران را از بین ببرد، این‌ها می‌خواهند کشور را دو دستی تقدیم بیگانگان کنند.

وی با اشاره به سخنان صریح و شفاف روز گذشته آیت الله صدیقی در نماز جمعه تهران مبنی بر اینکه نتیجه برجام گوشت 100 هزار تومانی شده است، تصریح کرد: اوضاع به گونه‌ ای شده که یک پدر نمی‌تواند با این مشکلات اقتصادی برای دختر خود جهیزیه تهیه کند و یا برای پسرش مراسم ازدواج برگزار کند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار کرد: این موارد زمینه می‌شود تا خدایی ناکرده جوان به گناه بیافتد، این‌ها حاصل انقلاب ما نیست، حاصل مدیران غرب‌گرایی است که همه چیز را می‌خواهند با تعامل با غرب حل و فصل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات