خبرهای داغ:
استاندار خراسان جنوبی گفت: با همه این تهدید ها برعلیه انقلاب اسلامی باید مسئولین ما در سفر به مناطق استان به دنبال ایجاد وحدت ملی، قومی و مذهبی در بین اقشار مختلف مردم باشند و امید آفرینی و اعتماد بخشی و حل مشکلات مردم از جمله اولویت سفرها و برنامه ها است.
کد خبر: ۹۱۰۳۸۵۶
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، معتمدیان استاندار خراسان جنوبی صبح امروز در همایش استانی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مجتمع ایثار بیرجند ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی و دو هزار شهید خراسان جنوبی گفت: انقلاب اسلامی ایران در آستانه چهل سالگی است که چهل سال در واقع سن کمال و پختگی است.

وی با بیان اینکه برنامه های گرمیداشت انقلاب اسلامی امسال نسبت به سنوات قبل متفاوت تر است و تحول جدی خواهد داشت افزود: تمام تلاش و برنامه ریزی ما بر این است تا مراسم با محوریت مردم هرچه باشکوه تر برگزار شود.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به هجمه ها و توطئه های دشمن علیه جمهوری اسلامی ادامه داد: امروز تمام معاندین و ضد انقلابیون تلاش دارند تا نظام و انقلاب اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند.

معتمدیان بیان کرد: باید تمام دستاوردها ۴۰ساله انقلاب اسلامی به درستی برای اقشار مختلف مردم و خصوصا جوانان که شرایط دوران انقلاب را درک نکردند تشریح و تبیین شود.

وی با اشاره به شعار چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب که افتخار به گذشته و امید به آینده است افزود: باید این شعار را سرلوحه فعالیتهایمان باشد و بهتر و بیشتر برای نشر دستاوردها و آرمان های انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

استاندار خراسان جنوبی نظام جمهوری اسلامی را مولود بزرگ انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: نظام اسلامی یگانه نظامی است که دارای جامعیت کامل و کارآمدی در برقراری نظام مردم سالاری دینی و حفظ استقلال در برنامه های ملی ومذهبی است.

معتمدیان با اشاره به امنیت مثال زدنی ایران گفت: امنیت و آرامش امروز ایران حاصل تلاش نظام اسلامی در طول ۴۰سال انقلاب اسلامی است که علی رغم تهدیدات خارجی  نظام اسلامی توانسته تمام فتنه ها بومی و مذهبی مناطق مرزی و برنامه های ناامن سازی کشور که  صدها گروهک که منشا خارجی داشتند آن را هدایت و برنامه ریزی می کردند را مدیریت و خنثی کند.

وی امنیت امروز ایران را از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و افزود: امروز ایران قدرت اول منطقه است  و اقتدار کشور ما در حدی است که اگر در دوران جنگ تحمیلی تنها از مرز کشور دفاع می کردیم اما امروز مرزهای امنیتی ما در سواحل مدیترانه و در کنار مرز رژیم صهیونیستس و وهابی عربستان است.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: اگر امروز جبهه معاند غربی و عربی در برابر نظام جمهوری اسلامی ایران می ایستد نشان از ترس آنها از اقتدار و نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه است.

وی اظهار داشت:  امروز صدای جمهوری اسلامی ایران به اقصی نقاط جهان رسیده است و حرف اول را در منطقه می زند و حمایت ایران از لبنان،سوریه، یمن،بحرین باعث شده تامظلومان، مستضعفان و انقلابیون این کشورها به پا خیزند و در برابر استکبار بایستند و این نشان اقتدار ما است.

معتمدیان ادامه داد: اگر امروز دشمنان ما به دنبال جنگ نظامی بر علیه ما نیستند به دلیل  نیرو دفاعی و امنیتی و توان بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران است.

وی بیان کرد: دشمنان ما و به ویژه آمریکا سعی دارند تا با اعمال تحریم بر مردم فشار وارد کنند و مردم در مقابل نظام قرار دهند و مانع صدور انقلاب اسلامی به جهان شوند که این نشان ضعف و زبونی دشمن و اقتدار جمهوری اسلامی است.

استاندار خراسان جنوبی با تاکید به برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه ها گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی افزود: باید  برنامه ها و فعالیت های انجام شده در رسانه ها  و برنامه ها به گونه ای مطرح شود که قابل فهم ، دقیق و ملموس  برای مردم و برکیفیت زندگی آنها باشد و اثرات و دستاورد ۴۰ساله انقلاب تبیین شود و از دادن آمارهای طولانی خودداری شود.

معتمدیان با اشاره به استراتژی آمریکا و دشمنان ایران  با ایجاد ائتلاف ضد انقلابی بر علیه ایران افزود: ائتلاف ورشو  در لهستان که در چند روز اخیر شاهد آن بودیم از حمله این ائتلاف ها است که کشورهای غربی علی رغم  همه اختلافات برای رسیدن به یک هدف یعنی براندازی نظام جمهوری اسلامی با هم ائتلاف دارند.

وی با بیان اینکه قطعا ما در داخل نیازمند اتحاد ،همدلی آحاد مردم و مسئولین هستیم ادامه داد: با همه این تهدید ها باید مسئولین ما در سفر به مناطق استان به دنبال ایجاد وحدت ملی؛ قومی و مذهبی  در بین اقشار مختلف مردم باشند و امید آفرینی و اعتماد بخشی و حل مشکلات مردم از جمله اولویت سفرها و برنامه ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها