یکی از اساتید بسیجی دانشگاه تهران و عضو سازمان بسیج اساتید کشور:
یکی از اساتید بسیجی دانشگاه تهران و عضو سازمان بسیج اساتید کشور در جمع اساتید بسیجی دانشگاه های آذربایجان شرقی تاکید کرد: سوالات نسل جدید و دانشگاهیان باید در خصوص انقلاب و پیشرفت های آن منطقی و به دور از تعصب باشد.
کد خبر: ۹۱۰۳۸۳۲
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علیرضا معاف افزود: انقلاب اسلامی در طول چهار دهه از عمر خود در حوزه هاي مختلف علمی، سياسی، فرهنگی و اقتصادی پیشرفت های چشمگیری داشته است که بررسی نرخ رشد آن گواه بر این مدعاست.

 وی اضافه کرد: در عرصه علمی عليرغم شايعات دشمن در فضای رسانه ای، ايران در ٩ حوزه( نانو، بيوتكنولوژي، فيزيك پلاسما، هسته اي، هوافضا، هوش مصنوعي و سلول هاي بنيادي و جنيني و ...) جزو ١٠ كشور نخست و برتر جهان بوده و در دیگر حوزه ها نرخ شتاب و رشد ايران بيشتر از متوسط جهاني است.

معاف همچنین ادامه داد: مخالفان نظام براي مدل جايگزيني انقلاب اسلامي ايران هـيچ پيشنهادي ندارند و تنها به انتقاد و شعارهای تجزيه طلبانه و برگشت رژيم سلطنتي سابق اكتفا مي كنند كه اين خود بيانگر عجز و ناتواني دشمن و كارآمدي نظام در خصوص يكي از نظامات مردم سالار جهان است.

وی با اشاره به تاثیر نظام در منطقه و جهان اظهارداشت: در ٣٣ ماهه اخير ٢١ گزاره خلاف خواست آمريكايي ها در منطقه و كشورمان اتفاق افتاده است ولی بنا به قول خودشان عملاً ٩ پايتخت در غرب آسيا را ايران مستقيم يا غير مستقيم اداره کرده و به نوعي در آن ها تأثير گذار است.

ارسال نظرات